I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-12-26 01:30

Blocka?

Nu orkar jag inte bläddra eller läsa om det finns någon som föreslagit/frågat angående någon typ av "block funktion".

Skulle väl vara mindre jobb för alla admin/moderator.
menar om någon är "jobbig" mot någon...ist. för att "klaga" om den personen så kan man blocka den personen själv så slipper man all "internet drama".
En bra funktion som förmodligen kommer komma till bra användning kan jag lova.

Eller?

/DLR

2005-12-26 02:36
Hur skulle det funka?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-26 10:48
undrar jag också..

skulle nog kräva rätt omständig kodning att göra så att inlägg i trådar inte syns om personen som skrivit de i fråga är blockad ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster

2005-12-26 12:07
Det kommer komma en funktion för att blocka så inte folk kan skriva i i din gästbok eller privata mess till dig ..
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2005-12-26 12:08
alltid nått

2005-12-26 14:03
Va inte på forumtrådar jag tänkte på. Va mer för att kunna "hindra vissa" människor från att skriva i ens Gästbok eller skicka meddelanden.

Och om det e svår kodning för just det vet jag inte. Vet däremot att det är något vanligt innom communities och det e något dem flesta har.
Och som sagt jag vet skulle komma till användning.
/DLR

2005-12-26 15:52
whoa kommer bli så jävla lunarstorm om man fortsätter såhär. Har man skrivit nåt som en person kommer störa sig på och skriva i ens gästbok får man fan skylla sig själv för det.

ursäkta konstig meningsuppbyggnad osv, är trött.^^
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2005-12-28 09:08
Till slut hade alla blockat varandra,Blockat admin å allt,Hade nog förstört allt i längden,Vill du inte kunna skriva dagbok också?:)

www.whoa.nu/www.whoastorm.nu ;)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2005-12-28 10:04
Saken e att det handlar varken om att "inte kunna beeffa online" eller vilja skapa en till lunarstorm.

Utan att behöva förklara sig själv så vet nog fler än jag vilka jobbiga (Psychobitches och lowlifes) det finns som ibland inte har något bättre för sig än att sitta och försöka motivera just en.

Så ist. för att låta den människan sitta och motivera en och låta den människan "tvinga" en att "gömma sig i skogen" så ignorerar man den på det sättet.

Kreativ
Ironi huh? Okej, sure ;)
Jag sjääääääälvklart vill jag ha dagbok oxå ;)
Och visst kommer det gå så långt att alla blockat varandra.
Så mogna e juh alla på Whoa ;)

päjjs!
/DLR