I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Amar kallar mig "skvatt galen" och fascist.

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2005-12-08 20:26

Amar kallar mig "skvatt galen" och fascist.

Jag vet att jag kan vara provokativ ibland har pa whoa, mina asikter som nyliberal gor mig knappast mainstream, men det betyder inte att jag tanker ta hur mycket skit som helst.

I denna trad diskuterades termen "blatte" och vad det innebar att vara en viss nationalitet. Jag anser at man lar sig att bli en viss nationalitet genom olika typer av kultur sasom sprak, media, uppfostran pa dagis etc. Vilket ar ganska okontroversiellt inom sociologi och feminism.

Detta vill dock inte Amar veta av, och nar jag fragar varfor hon inte vill se sig som svensk, och ifragasatter att hon inte ar Iransk pga hennes foraldrar blev det hus i helvete.


I gb:n
Amar | Idag 19:37 |

lägg ner nu, du går för långt. du är skvatt galen. sök hjälp eller något. låt folk få känna sig fria att vara det dem känenr för. vil ldu ha papper på att jag är irank så kan du få det

I traden:

Amar F18

Daterat
Idag 20:05 fascist varför är jag ett tecken på dålig integration?? jag har tyvå hemlädner thats it. jag måste inte hysa könslor för det land jag föddes i. lägg ner!


Ska man fa kasta ut san skit hur som helst?

/Simon