I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förslag ang. borttagna trådar

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2005-11-28 00:43

Förslag ang. borttagna trådar

Har ett litet förslag angående detta konstanta tjafs om varför trådar blir borttagna.

Att när en tråd tas bort, så istället för att den helt försvinner, så försvinner innehållet, men ett meddelande lämnas kvar med orsak till borttagningen. Ungefär som det man får som mess när ens tråd blir borttagen. Sen självklart en låsning av tråden, för det är inte en diskussion jag är ute efter där (finns tillräckligt), utan upplysning .


Tror detta skulle leda till:

- Mindre frågor om varför trådar tas bort

- Mindre omskapningar av borttagna trådar

- Mindre skittrådar (då folk kanske får en bättre uppfattning om "rätt/fel @ whoa")




Jag vet att många tycker att det är mellan "trådskapare o admins", och visst, det kan jag förstå, men jag tror att detta skulle hjälpa folk förstår ungefär vilka trådar som riskeras att tas bort.

För det här med att folk ska läsa regler/faq m.m. har liksom en stor brist, och det är att dom som skulle BEHÖVA läsa relger/faq, är dom som INTE gör det... så kommer det alltid vara. därför tror jag det här är ett sätt att komma åt det.

"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så."
http://urr.nu