I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kolla köp & sälj forumet, vart är mods och admins?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   
Producent

2005-07-18 13:34

kolla köp & sälj forumet, vart är mods och admins?

ja vafasen, nu har det varit uppe en tråd i några veckor och redan för 2 veckor sedan så börjades det skriva massa skit i den och har pågått sen dess, varför gör ingen admin eller moderator någonting åt det?
ärligt, ni har ju ett jobb att sköta vad jag fattat det..
speciellt moderatorerna i köp & sälj, adminsen har ju ett större ansvar även om dom också kanske borde kollat trådar i köp & sälj som har endel inlägg..

men iallafall, se till att rensa upp tråden nu!!


här är tråden

och funkar inte länken så är det spraycane som har postat den..
han vill sälja en peugot..

så rensa och visa dom personerna som skrivit meningslösa saker regeln i köp & sälj att man INTE ska posta sådant.



(look at me, I know how to handle things.. jag duger som mod. jag lovar, t.o.m som admin, jag är jätteduktig och aktiv och kan reglerna jättebra och har sagt till mods och admins om saker dom borde ha rensat upp å trådar som skall bort.. ja kan de här, jag vet att man inte ska fråga om att bli mod utan ni säger det till mig isåfall om ni behöver men ni verkar inte se mig!)

Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se