I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Sex & Samlevnads forum"-Diskutions tråd.

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2005-06-12 17:09

"Sex & Samlevnads forum"-Diskutions tråd.

Argumentera varför vi ska ha det och varför vi inte ska ha det.
Vi har just nu en namnlista med grymt mycket namn på.
Jag vill ha ett Sex & Samlevnads/relations forum därför att då slipper vi dom trådarna i blandat och vardagsfilosofi och det är ett forum som skulle vara grymt roligt att ha. Men observera: Jag vill ha ett sådant forum, det betyder värkligen inte att jag vill att folk ska länka till massa stötande material och till porrsidor och grejer. Utan alla trådar som skapats om: "Det kliar efter rakning? " "Min tjej har gjort slut.. Hur ska jag komma över? " "Skönaste ställning? " osv ska finnas i det forumet!

Svar på motargument:
Motargument:
Det är ju ett hiphop forum och ett sådant forum hör inte till hiphop!
Svar:
Visst, detta är ett hiphop forum men det finns ju fortfarande Vardagsfilosofi, sport, Dator & Teknik och massa andra forum som värkligen inte hör till ett hiphop forum.

Motargument:
Jag vill inte att whoa ska bli som värsta ungdomsmotagningen. Palla ha massa kåta tonåringar och äckliga pedofil gubbar här! Det finns 100000sådana här forum överallt på internet. Besök dom istället. Ett av dom är ungdomsmotagninges hemsida.
Svar:
Det finns massa sådana forum på internet. Visst finns de det.. Men det finns ju fler sport forum en sex & relations forum på internet. Men det var inte poengen med mitt svar utan det var att Blandat och Vardagsfilosofi är ju redan som ungdomsmotagningens forum. Det skapas ju minst en tråd om dagen om hur man ska göra när det kliar efter rakning eller hur man ska göra när man ska göra slut med sin tjej eller komma över sin förra kille. Varför inte göra ett forum till detta så dom försvinner från Blandat och Vardagsfilosofi?

Fortsätt att diskutera!

www.myspace.com/republik16 jaynez mannen