I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Olagligheter vs. Graffitiforumet?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2005-03-13 15:11

Olagligheter vs. Graffitiforumet?

Nu är detta kanske nått som kommer upp ofta jag har ingen större koll tyvärr men jag hittade inget när jag sökte. I dessa fall borde ju någon även kunna ta upp ett bra svar från tidigare diskussioner.

Hur kommer det sig att vi har ett helt forum som (till stor del) handlar om skadegörelse mot andras egendom? medans allt snack om olagligheter i övrigt är förbjudet? dessutom förbjuds ju en hel del saker som inte är olagliga ex. mp3-requests och dylikt.. (för visst är det väl så att ladda ner musik är än så länge inget olagligt i sverige?)

OBS! Detta är inget ställningstagande för/emot graffiti eller för den delen nedladning av musik. Utan jag är bara intresserad att höra varför denna (enligt mig) dubbelmoral råder här på communityn?

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!