SFX : "Dock handlar den främst inte om att breakare vill ha bort andra från forumet, utan snarare om att det är ofördelaktigt att blanda danserna vid diverse events." Tyvärr är det inte riktigt så... Lägger in ett par uttalanden som exemplifierar vad jag menar, nedan. Håller med om att huvuddelen av diskussionerna tillhör breaking som stil. Undrar då lämpligen hur övriga streetdansare skall förfara. B-boysen har föreslagit att de skall hålla sig till blandat, men jag vet inte om jag håller med om att det är den lämpligaste lösningen. Förvisso kanske inte något behöver ändras, men det är lite tråkigt med friktionen som orsakas. Personligen gillar jag inte att se sprickor i kulturen som växer större och större... "närjag tänker efter så kan ni alla FAME WANNABE bara dra..................................... RESTRICTED AREA....(B-BOYS ONLY)" "haha håller med skills, ingen trycker ned någon, men vafäään ha ni era "SHOWER" trippa runt shEJKka rumpan o jucka mot marken, men gör det inte på ett breakdanceforum detta är vårt teritorium aight!!!" // Joker
-------------------------------------------------- ------ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen