I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilken typ av whoa-användare är du?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2005-01-13 13:48

Vilken typ av whoa-användare är du?

Folk är olika, och det är helt och hållet trevlig. De har säkert vattentäta anledningar till att agera som de faktiskt gör. Men fortfarande kan deras tankesätt vara helt främmande för mig. Och eftersom jag är nyfiken av mig skulle det vara intressant att veta hur ni tänker.

Känner ni igen er i någon av nedanstående kategori, vill jag gärna att ni delar med er av er erfarenhet. Vad får ni ut av det? Varför agerar ni på detta sätt? Har ni alltid uppträtt så här? Agerar ni likadant i verkliga livet?


Enligt mig kan man dela upp whoa-användarna i 3 kategorier:

1. "tok-crazy-orginal-användarna" som hela tiden försöker vara ironiska (de som äter toarullar, spöar sina husdjur, anser att micheal bolton är hiphop, aldrig duschar osv osv)

2. "vanliga-vänliga-användare" som snällt svarar på frågor, inte förstår ironi och allt som oftast bara skriver 1 inlägg per tråd. De pallar inte med kategori 1 och 3.

3. "hatar-allt-och-alla-användaren&quo t; har inte överseende med någon, är det Någon som har en avvikande åsikt är kriget i gång (Hur kan du inte tycka om mjukost/50cent/strypsex/fascism/tom & jerry? DU ska dö!!!)


Vilken kategori tillhör ni?


(Om ni absolut inte håller med mig om kategorierna, får ni kanske skapa en ny, men endast om det är absolut nödvändigt)

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.