I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dela på Audio Forumet.. (Sve/Eng)

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-01-10 19:33

Dela på Audio Forumet.. (Sve/Eng)

Jag vet inte riktigt om någon har tagit upp detta som ett förslag innan.. Sen vet jag inte ens om moderaterna har tillgång till att ändra det osv.. Men personligen tycker jag att det kanske vore en bra idé...

Att man delar upp Audio i två flikar efter man valt det..
Två språk val, alltså vilket språk låtarna framförs på..
Sen om man nu skulle få ett par låtar med Spanska så kan man lägga dom i Engelskan tack vare att det är ett antal språk...
En sida med Svenska uploads och en med Engelska...

Någon som är med eller är ni helt i mot????

BtW

Peaaaace

They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)

2005-01-10 19:55
Jo det låter väl som en alldeles utmärkt idé..

2005-01-10 19:58
Ja, det kanske inte vore helt fel som lite avbelasting. Vore roligt om man kunde ändra lite på regler osv för att försöka få in högre kvalite där inne så att andra än polare till de som lägger upp verkligen vill lyssna på sakerna som ligger där. Ang. släpp som Whoa-Mp3, Streetzone-mp3 osv så finns det väl förslag på ett Svensk hiphop online forum där sådant kan få lite mer expo, och det vore ju bra...

2005-01-10 20:05
Hörstedt P18

Ja det är lite så jag tänker, det blir väl mycket lyssnande av kompisar och så vidare bara. Fan jag vet ju själv att jag inte pallar att lyssna igenom allt som läggs upp där.. Men man vill ju endå att det ska få blitt lite lyssnande gjort..
Hade man då ändrat om det lite så det blev Svenska och Engelska för sig så tröttnar man ju inte direkt på kaoset som uppstår i Audio nu.. Finns ju tusen låtar och allt ser bara jävligt grötigt ut... Man tröttnar direkt..

Vad gäller ändra reglerna så man får bättre kvalité vet jag inte hur det ska fungera riktigt.. Det är ju till för att folk ska kunna växa med hjälp av kritiken oxå, men visst låter det soft...

får skugga vidare på denna frågan...

PEAAAACE

2005-01-11 02:20
Helt underbar idé, utantvekan den bästa på riktigt länge! Genomför detta!
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2005-01-11 07:43
soft idé... frågan är dock hur man ska göra med låtar som både är på sve och eng...
What would macgyver do?

2005-01-11 08:48
då borde alla skånska låtar läggas i "utländsk audio"...
What would macgyver do?

2005-01-11 16:35
faktisgt en väldigt bra idé

skulle vara bra om man kunde rösta på låtarna också (som på skawars) så man lättare kunde hitta de bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-11 16:45
Pilsner P18

Haha, håller kanske med lite.. =)

Tackar för att folk tycker om idén.. Vi får fortsätta att hålla denna tråden igång och skriva mycket om det.. Så får vi hoppas på att den blir genomförd..
För det är för jävla stökigt i Audio just nu...

BtW

Peeaaace

2005-01-11 16:47
Fiyah P22

Detta hade oxå varit en alldeles utmärkt idé.. Men isf skulle man få importera en POLL i varje mapp som ligger där i alla Audio mappar som skapas... För det går nog inte att sköta det på ett smidigare sett, och även detta sättet är kanske inte så lätt för moderaterna att genomföra.. Vi får hoppas Hörstedt hoppar in här och svarar lite igen..

2005-01-11 16:56
jo röstiden kan nog vara svår att genomföra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-11 17:06
Mmm men som sagt, vi får hoppas på att en Moderat snart kommer in och skriver om vilken potential detta kan ha...
Verkar ju som om några tycker det är en bra idé i vilket fall..

Peaace

2005-01-11 17:27
Tror att det blir väldigt svårt med röstningssaken. En uppdelning av audioforumet (på något sätt, språk låter ju ok) samt ett forum för svensk hiphop online där whoa-mp3 och andra "stora" exklusiva släpp osv kan finnas skulle nog göra mycket nytta.

2005-01-11 17:31
Hörstedt: jo röstningen n är nog väldigt jobbig att lyckas programera in.

men updelning är ju bra, speciellt skulle det vara bra om som du sa det fanns en del för whoa/SvU/skivbolags-site mp3or

2005-01-11 17:41
Att koda det är nog inga problem, men rent praktiskt skulle det nog bara bli wack...

Yepp, personligen tycker jag det var bättre när de låg i svensk hiphop, men det blev ju så mycket tjafs om det. Om folk som gillar svensk hiphop men inte är så intresserad av att höra testinspeningar, första-låtar, sessions osv ska få upp ögonen för "bra" låtar som faktiskt är lite utvalda av någon (t.ex. whoa-mp3) gäller det kanske att det de ligger lite högre upp än audio.

2005-01-11 17:46
jag tycker personligen att whoa-mp3-tråden borde vara "sticky" kanske även SVU-mp3-tråden

2005-01-11 17:51
Hörstedt P18

Vi säger så här: Vi skiter i det här med röstningen.. Men NI kollar vidare på hur det skulle vara med en "sida" med riktiga låtar alltså, "skivbolags" låtar... Och en med "sämre" låtar där det ska finnas en uppdelning av Sve/Annat språk val..
Så långt är jag jävligt nöjd med hur denna tråden har artat sig.

Gött gubbs.. Även tjejen där uppe någonstans..

2005-01-11 17:55
Whoa-mp3 är alltid sticky men tyvärr så är inte stickys aktiverade jst nu.

"NI kollar vidare på hur det skulle vara med en "sida" med riktiga låtar alltså, "skivbolags" låtar... Och en med "sämre" låtar där det ska finnas en uppdelning av Sve/Annat språk val.."

Hur menar du med sida? Forum? Som sagt är jag för ett Svensk hiphop online forum, där mp3or från stora siter och skivbolag samt uppdateringar om hemsidor och liknande kan vara. Det är viktigare än att dela upp audioforumet tycker jag.

2005-01-11 18:02
Nä jag menar mer att det ska finnas ett forum för Svenska upload låtar för oss här på Whoa och ett för Engelska..

Hur menar du med sida? Forum? Som sagt är jag för ett Svensk hiphop online forum, där mp3or från stora siter och skivbolag samt uppdateringar om hemsidor och liknande kan vara. Det är viktigare än att dela upp audioforumet tycker jag.

Detta låter väldigt vettigt tycker jag.. Men jag tycker ändå att det känns viktigt att det ska finnas Audio/Sve/Eng Forum..
Så när man punchar in knappen Audio ska det kommer upp Sve eller Eng...
Men det är vad jag tycker...

Peaace

2005-01-11 18:04
jag tyckte väll att jag kom ihåg att who-mp3 var sticky förut.

tycker också det är viktigare med "skivbolags forum" än att dela upp audio (inte sagt att det inte skulle hjälpa massor det också)

2005-01-11 18:09
Fiyah P22

Hörstedt P18

Man kan inte alltid få som man vill, hehe..
Jag får helt enkelt ge upp min lilla personliga kamp här, för det är faktiskt viktigare att satsa på det som ni säger...

Peaace

2005-01-13 05:24
Nåt mer som diskutterats av Adminsen??

2005-01-13 19:59
snart kommer la nån å vill ha ett forum för tåg,ett för lagliga väggar å ett för tags i graff..

2005-01-13 20:14
de e la knappast överfullt i forumet ?