whoa.nu eller .se?
vad brukar ni skriva när ni ska inta er dagliga dos av detta himmelrike/helvete? Själv är jag lite oldschool å kör på .nu
vill ha en fet jävla bonus med fallskärmsavtal
nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Funkar det med .se? När ändrade dom det?
visste inte ens att .se fanns
.nu.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
jag visste inte heller om det, förrän helt nyligen
vill ha en fet jävla bonus med fallskärmsavtal
Whoa.nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
.nu!
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
nu
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
.nu
©TREKK studios / Leråker Productions.
nu
"Blod Givarna" "för den där känslan av proferssionellt rengjorda tänder i hemmet"
.nu
Married to the money, fuck the world, that's adultery
eftersom .se är en redirect till .nu så finns det väl ingen anledning att använda .se? så var det iaf sist jag kollade..
vadå? jag dyster?
men shit.. det funkar vilket som så varför ens besvära sig med att skriva att det ska vara ".nu" 16ggr?
nu helt klart!
The Hassle
.nu
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
nunununununu
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Är så van vid .nu så det blir det =)
Walking the street of dreams
whoa.nu of cuz!
fortsättning följer...
Redaktionschef
2004-12-02 21:53
.se har väl fungerat i över ett år allafall, minns inte riktigt när vi fixade den domänen. Jag lärde om mig till .se ett tag men föll tillbaka till .nu, det känns självklarare helt enkelt :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Hangaround
2004-12-02 22:29
.nu . Alltid .nu. Är en vana helt enkelt :) Visste dock inte att .se fanns först nu så..
alla borde använda .nu för annars så funkar inte länkar till andra trådar som .nu användare skickar (dom flesta använder ju .nu. jobbigt att redigera varje URL i länkar från .nu till .se) så. bojkotta-se.nu :)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
har aldrig skrivit .se å jag kommer aldrig göra det!!
Dem försökte ändra till .se förrut men då blev det problemet Rhetoric pratar om så dem ändrade tillbaka. Dum fråga, .nu
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
nu.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
.nu lätt
.nu
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Startsida / .nu
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
vafan, sen när har whoa.se funnits uppe ?
kör alltid .nu men så är det min startsida i explorer också
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>
jag skriver bara whoa.. lr whoa.nu
AIK
Redaktionen
2004-12-11 10:53
=O finns det ett www.whoa.se ?
namaste
.nu .nyss .sen
hyperaktiv vaddå trycker du bara på en tangent så öppnas whoa?? hur fixar man derå? vill också ha d :D
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
.se Skönast att skriva.
"jag har fin hår. som en waterfall."