I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-10-19 23:19

ang mods

tycker moderatorer inte ska ta bort så mycket som verkar tas bort, den enda jag ser i trådar nu är ngn som har refererat till ett inlägg som är borta. Ok att ni tar bort skit som folk inte vill att alla på whoa ska veta om, ju mer ni tar bort ju mer skit kommer det upp i form av: "va i helvete tog ni bort min inlägg för DET VA SERIÖST". Vad tycker ni?

Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART

2004-10-19 23:21
är väl för att många har svårt att hålla sig till ämnet
aa

2004-10-19 23:27
men det är väldigt mycke som skrivs som inte har med trådarna att göra och en hel del väldigt dumma frågor som ställs med och allt detta "skysst,props,grymt,mm" som bara skrivs så är det bara jobbigt om tex 10pers skriver det innan
down with my crew like estonia <br>

2004-10-19 23:30
dissar och dylikt tar jag alltid bort kan jag säga skapar bara bråk, men det är inte alltid man hinner med att kolla allting som skrivs och man är inte inne dygnet runt hela tiden
down with my crew like estonia <br>

2004-10-20 00:40
bra...annars skulle alla som inte kör nått sitta och skriva "rå feta panels av MIG och min polare" mm palla sånt...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...

2004-10-20 15:22
vi lämnar kvar allt, om ni skulle lära er lite jävla KONSTRUKTIV KRITIK och att HÅLLA ER TILL ÄMNET. så svårt är det faktiskt inte.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2004-10-20 20:55
däremot behöver ni fixa mods i reggae/dancehall ganska omgående.

2004-10-20 22:12
Nja... om modsen vore snutar skulle de nog propsa för att ni skulle få snacka om exakt allt i graff, framför allt vem som gjort vilken piece och vilken plats som ska få besök härnäst...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda