I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-10-13 18:45

Iritterad.

Jag är iritterad. Jag har droppat ett par keystyles och jag skulle inte vilja påstå att de är så dåliga så att de är inte värda kritik. Det är förmodligen hellre för att folk är lata + att jag skriver på engelska, vilket möjligen inte är riktigt lika populärt på denna del av whoa som svenska är. Jag skulle vilja se att den engelska delen av Whoa lever mer än vad den gör idag, för där får du noll respons i dagens läge. Idén och allt med Whoa är så gnistande rätt så det finns inte, jag gillar verkligen detta community över alla andra. Så det är inte så att jag totalt klagar på Whoa. Dock finns det väldigt mycket hos alla som hänger här som skulle kunna förbättras, jag vill rappa, jag rappar och jag skriver texter. För att bli bättre vill man ha någon form utav kritik, och idén bakom Keystyles är det att folk ska kunna kritisera och skriva, upp upp,osv. Tankar om texterna, medtyckande eller nedlåtande. Många följer inte heller reglerna som admins har satt ut, många skriver "Keff", "Schysst" och så vidare. . Sure thang, men åtminstode försök att skriva vilken rad eller liknande man gillar bäst, eller vilken som var helt jävla värdelös. Ta mig inte bara så att jag gnäller nu, vilket jag verkar göra, hehe. Men jag gillar verkligen detta community och vill bara att alla som hänger här tar hand om sveriges hiphop. Or something like that'.

// Thoughts.. Sparvass

We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.