I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-10-11 10:36

Eloge till whoa!

Skulle bara vilja säga att whoa är en sjukt bra kodad och snabb community. Jag menar forumen som är väldigt stora med alla tusentals inlägg och hundratals användare inloggade samtidigt at any given second. Trots detta flyter whoa ALLTID så sjukt jävla smidigt. Några få serverkrasch och updates är dom enda driftstörningarna man kan känna till. Tyckte det är grymt imponerande.

Jag vet inte om whoa och helgon.net kanske kan jämföras, men skulle inte förvåna mig om dom är ungefär lika stora i antal users osv. Och det är en site som verkligen är långsam att surfa på, kvittar vad man gör. Kan kanske ha nått o göra med att man kan uploada sina bilder direkt på servern o ha galleri o grejjer.

Designen på whoa är väldigt snygg oxå, trots sin "brist" på bilder o fräsiga knappar. Det är väl en av grejjerna som gör den så snabbsurfad också.

Skulle va intressant om man kunde få lite siffror om typ peak antal users online om dagen och tex hur mcket trafik själva whoaservern spottar ifrån sig om dygnet, veckan, månaden. Ja, you all get it!

Iaf, grattis till howser, stuck och vem mer det nu än är som gjort siten och sköter om den, jävla snyggt gjort!

- Frank

jag älskar dig!