I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

till Alla på Whoa.

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2004-10-07 15:13

till Alla på Whoa.

Admins:
Känn er fria att lägg detta inlägg vart ni vill, samt citera hur ni vill, om ni vill.

Obs. Sluta inte läsa förräns texten är slut.




Jag har märkt att folk här inne har en tendens att vara så jävla "tuffa" så jävla.. "inne", så jävla.. hype. Typ.
Att allt som är kult ska man gå på. Hatar man 50 cent gör man det verkligen för hans rap eller för att det är "inne" att göra det?
Detta var bara ett exempel.

Samt, varför är vissa folk här inne så jävla kaxiga? Är det inte meningen vi alla ska vara vänliga mot varandra och hjälpa varandra?
de flesta här inne på whoa, är här för att få tips om musik, hjälp angående produktion av musik, etc.
Men så jävla många bara rackar ner när folk frågar.

Nästan som om folk är rädda för att tycka om den musik dom tycker om bara för att andra tycker dom har fel!
Förstår ni vad jag menar?
Typ som om jag säger jag älskar 50's musik.
Så kommer nån idiot o säger nåt dumt bla bla bla.
Men vafan, gillar jag 50 så gör jag det.
Jag hatar vad som har hänt med honom, att han gått emot sig själv och blivit mainstream.

Men detta skulle inte handla om 50, han var bara ett exempel.
Det jag försöker säga,

sluta vara så jävla elaka. Lär er ödmjukhet.
Visst, många av er kan väldigt mycket, och jag har förstående för att ni får spel på noobs som inte ens vet var deras högerhand är någonstans.

Men låt dom vara dumma. Även dom lär sig. Racka inte ner på dom.

Jag försöker inte vara en predikant och säga gör så och gör så.
Men jag har märkt såååå mycket under min tid på whoa.

Jag tycker whoa kan bli en mycket mycket bra site, där folk kan dela med sig av sin information, precis så som det är nu.
MEN UTAN ALL JÄVLA FALSKHET OCH WANNABE HARDCORE!!

Snälla, alla trådar som handlar av vad folk gillar mest.
Många av er säger artister, inte för att ni gillar dom, utan för det är "inne" att gilla dom, eller ni är inte tillräckligt "ghetto" om ni inte gillar dom. "VA HUR FAN KAN DU LYSSNA PÅ 50 DEN BÖGEN" tex. Vafan.

Fattar ni vad jag menar??

Va inte så jävla wannabe-ghetto-har-full-koll-vet-allt... Var ödmjuk, visa respekt, du är inte så jävla hype som du tror.
Du är inte bättre än nån annan. Tänk på det.

Detta riktar sig till alla som tar åt sig. Och jag vet att ni tar åt er, ni behöver inte komma o svara på detta inlägget som om ni inte bryr er, eller som om ni skrattar åt mig. då är ni bara patetiska.

Jag är inte på whoa för att förändra siten, jag gillar det mesta som finns här, det har gett mig mkt info osv.

Men försök förstå vad det är jag försöker säga.

Vi kan göra siten så mkt bättre, vi kan göra människor så mkt gladare, endast genom att sluta verka så jävla "ahh hur fan kan du lyssna på han din jävla tönt".

Missförstå mig inte, jag är inte ett dugg sårad av någon här inne, jag talar om detta endast pga det jag ser pågår här inne.

Just nu orkar jag inte skriva ett längre utlägg , men jag garanterar att det kommer en fortsättning när jag får lust.

Åter igen; Admins, gör vad ni vill med inlägget, citera, klipp och klistra, flytta, skitsamma.

Peace out.

One Luv.

ps. Jag har en tendens att skriva utan att tänka så noga, så läs gärna 2 ggr.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.