I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-09-03 23:45

Arg

>Ditt inlägg " Flagg "tävling" " i Blandat har flyttats till
>Papperskorg.

>Anledning:
>Läxhjälp är inte tillåtet. Har du fått en uppgift i skolan är det
>meningen att du ska göra den, inte folk på Whoa. Det är för ditt eget
>bästa. Det är tillåtet att fråga om förslag till arbeten, men när det
>gäller trådar där andra ska skicka hela arbeten eller leta upp allt
>till ditt arbete så är det inte tillåtet.
>Lägg upp din flagg "tävling" på din pres. så att folk får kontakta dig
>därigenom ist.

>Mvh/Liza

Så lyder ett inlägg jag fick idag av Liza. Jag förstår inte hur man kan vara så ignorant genom att inte först fråga mer om arbetet innan man drar sina slutsatset. Jag har en uppgift att framställa en musikvideo med några klasskompisar och flaggan (som vi tänkt ha med) ska upp på chroma key i en scen bakom artisten vi gör musikvideon för. Om detta inlägg inte passar in varför tar man isf inte bort inlägg där folk söker artister till sina samlingsskivor? Ska inte de som står bakom samlingsskivorna göra sina egna låtar då? Det är väl också ett typ av arbete? Jag ser mängder av liknande tävlingar och "hjälp" trådar men de tas inte bort. Varför får jag inte fråga om hjälp till ett skolarbete när jag har tillstånd att använda material och media från andra sålänge jag fått personens godkännande att använda dennes material? Jag är så arg och hoppas att Liza bara var trött och inte tänkte.. Kom inte och säg att det är en princip sak för det är så löjligt så det inte är sant isånna fall.

Har så mycket mer att säga men orkar inte skriva det just nu. Fan vad jobbig man kan vara.........................

/ Bodhgaya