I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Så det är alltså 30712 (hiphoppare) som hänger här

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2004-08-09 01:04

Så det är alltså 30712 (hiphoppare) som hänger här

Det är fan loco! Undrar hur många egentligen är hiphoppare och inte bara några lunarungar? När jag gick på högstadiet i karlstad (vilket var rätt så länge sedan, typ 92 gick jag ut tror jag) så var vi tre hiphoppare på skolan sammanlagt. Jag kommer ihåg hur vi brukade kolla i de där fotokatlogerna över alla andra skolor för att se om man såg om nån annan också var hiphoppare nånstans. Jag tror vi sammanlagt såg typ fem sex pers. Vi brukade på bilderna ta på oss guldkedior och slänga upp armarna i luften så att alla skulle fatta vad vi va. Det var tider!

Och nu är det 30712 pers här. Damn! Vart fan har alla kommit ifrån. Ni måste vara kids allihopa för ni fanns inte när jag var ung, eller.

Sen undrar jag hur det är uppdelat här könsmässigt? Hur många tjejer t.finns det här egentligen. Går det att kolla upp det, eller är det nån som vet? Och hur gammla är folk här?

Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am
God-damn