Priyan P21 ..när jag blev medlem på whoa var det inte så som det var nu!! men missförstå mig inte, jag tycker fortfarande om whoa och jag förstår även att det ska finnas regler.. men vafan de som är admins just nu är fan lite väl efter.. som sagt, det är många som tycker samma sak som jag och det måste väl betyda något inte sant.. JAG FÖRSTÅR ATT DET MÅSTE FINNAS REGLER , till exempel saker som kan vara stötande som rasism o kvinno förnedrande mm mm, men jag tycker inte att det är rätt att ta bort ett forum där jag ber om ett recept..!" mm mm och det är lite väl mkt censur, det är allt jag menar!!!! den som säger emot det är fan tom i skallen, eller så hör man inte hemma inom hiphop.en som är en kultur lite likt punken där man inte vill ha sånt nertryck av folk!!! ...visst, jag får väl börja hänga nån annanstans, men det är synd att det ska behöva vara så!!
ha I love hiphop, I don't give a... cuz I love hiphop you know Visionaries always rock the spot, I don't give a... cuz I love hiphop!