I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-07-30 19:46

önskemål

Men Snälla, snälla.... alla ni coola i whoa personalen, kan ni inte fixa lite fler alternativ i "hiphopsyssla"..???? det är för rakt o strikt... och dessutom kanske man gör lite mer en enbart en sak...

komigen nu!!!

kram!

ha I love hiphop, I don't give a... cuz I love hiphop you know Visionaries always rock the spot, I don't give a... cuz I love hiphop!

2004-07-30 20:41
varför inte möjligheten att skriva själv..???
ha I love hiphop, I don't give a... cuz I love hiphop you know Visionaries always rock the spot, I don't give a... cuz I love hiphop!

2004-07-31 00:28
LeChux

Varför ska det då finnas en sådan fast presentation..???? kan man ju lika bra skriva allting i pres istället....

DJ

2004-07-31 03:06
kan man inte göra det så lätt som att det finns en ruta där man kan fylla i själv vart man vill komma ifrån, då får alla bo vart fan dom vill å ändringen blir inte särskilt jobbig att göra
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"

2004-08-02 13:20
Orsaken till att det finns saker man kan välja är för att man ska kunna söka på de kriterierna, så om man vill hitta upptagna män från Uruguay som DJ:ar för att bilda en "trogna killar"-klan, så kan man söka på det :)

Skulle vara trevligt med fler alternativ, men det är nog inte så högt på prioriteringslistan dock : /

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2004-08-02 13:21
Norra_Ishavet F19
den lilla gubben brevid namnet är röd om personen ifråga är online, annars är den brun..

annars är det så att dom "fasta" grejjerna är där för att man lättare ska kunna söka på exempelvis dj's ifrån täby som är singlar..
vadå? jag dyster?

2004-08-03 13:34
Norra_Ishavet
Röd för tjej och brun för kille?
Näe, det är röd för inloggad och brun för ej inloggad.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-08-03 19:34
Då är jag Hobby-dj, Backpacker, Poet och lite manager.
Samt snor jag Tekone's konto och bli pimp:)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2004-08-11 00:12
hahah

yes en till mig :D
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2004-08-11 01:46
Jag vill iaf ha beatboxare!! jag vill inte va "annat" fett trist...

Och sen vafan är en backpacker? aldrig fattat det...
Married to the money, fuck the world, that's adultery