Borde startas ett UE forum.
Det borde startas ett forum här på whoa om Urban Exploration (UE), för er som inte vet vad det är så handlar det om att undersöka övergivna byggnader, tunnelsystem m.m. i storstäder,, titta bara på flashbacks mest växande forum vilket är just UE..
Jag har inte sett några UE-trådar alls på whoa, varför ett helt forum? Blandat duger, och annars är det ju bara att gå in på flashback...
det finns en hel del tunnlar och gammla militär anläggningar i dom flesta städer i sverige som passar för UE... Det finns även några trådar om det redan på blandat, dessutom håller UE att utvecklas till en stor subkultur i Sveriges "större" städer, därför tycker jag det behövs ett eget forum så att det kan utvecklas ännu mer, och eftersom flashbacks UE forum har mest besök och inlägg just nu på FB så borde whoa också hänga med på det här med UE..
vad menar du med "inte underlag"... Menar du att det inte finns till räckligt många intresserade? Titta på FB!! Menar du att det inte har funnits tillräckligt länge? Det har alltid funnits bara att det är först nu det har börjat växt i Sverige... Så underlag finns det gott om och jag kan garantera att det här är någonting som bara kommer fortsätta att växa! T.ex så har det precis startats 2 olika tidningar i Sverige om UE,, Annars kan du kika på hur det ser ut i både London och Paris där UE har växt enormt mycket bara på ca 1 år och både filmer och tidningar säljer bra i hela europa.... Så jag tycker att du borde ha lite mer UNDERLAG innan du pratar!!
"för er som inte vet vad det är så handlar det om att..." hade ett forum behövts så hade den meningen varit oerhört överflödig.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
så du menar att alla vet vad alla forum på whoa betyder alltså?? Kultur & litteratur (kultur vet ens inte jag vad det betyder jag jag har ändå pluggat kultur i 3 år på SU) Keystyles Jag önskar att folket på whoa visste det, men tyvärr kan jag meddela dig att så inte är fallet, så det får nog bli en rensning på forumet här om man ska följa det som du skriver, att alla måste veta vad allt betyder....
ääh, Fb räcker väll gott och väl.
nej men att säga att FB räcker är som att säga att FB räcker för Sport också så då kan man ta bort det med och köp & sälj och politk m.m.
men ärligt. om det knappt finns några trådar om det är det väl lite tidigt att kräva ett forum?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
UE är jävligt ball...
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Då kan vi ju lika gärna göra ett Le Parkour-forum...
haha på dig jayzone låter det ungefär som att det är whoa's uppgift att nära och utveckla den här fantastiska nya subkulturen
skriv kort, helst inte alls
DnH om 5 år är det slut på objekt att UE:a i detta land ;) Hörstedt att parkhora (som det faktiskt heter i sverige :)) är ju att utöva en sport så...
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
En underavdelning till hästforumet kanske?
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
jag ser inte riktigt syftet, ska vi ha ett forum för att det ska växa?? Då tycker jag att vi behöver ett plockepinn forum så att fler kanske börjar med det...
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
Hangaround
2004-07-20 21:00
alltså, han frågar efter ett upptäcktsfärd-forum..det är ju sjukt.
fan jag tycker vi lägger ner alla forum och startar ett nba-forum endast. nu jävlar ska vi få basketsporten att växa bland svenskarna!
skriv kort, helst inte alls
Vad är det roliga med att springa runt i tunnlar? Leker man krig eller är det något spel (som i Beck filmen "Spår i mörker")
jayzone, gahh lägg ner hehe det har jag redan gjort,,,var bara på humör för att argumentera lite igår,,men idag har det gått över..=)
wizco ok jag hade inte tänkt att skriva nått mer i den här tråden men nu måste jag ju göra det ändå eftersom det du säger är helt befängt.... först, att jämföra UE med porr, phreaking etc måste vara det dummaste jag har läst här på whoa,, det andra är att du säger att detta ska vara ett hiphop comunity det finns redan forum för: film & tv, kultut & litteratur, dator & teknik m.m. m.m. och dessutom så utövas UE nästan uteslutet av folk som är åt hiphop hållet.... så snälla du kan väll iaf kika lite i listan med forum innan du ytrar dig wizco eller iaf läsa lite om vad UE verkligen är!!!
dummaste jävla inlägget någonsin
johanone P18 Japp! det håller jag helt med om..
Jag syftade alltså till hela tråden, mitt misstag.
johanone P18 mmm det gjorde faktist jag med....
flashback har ett bra forum om UE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.