I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mina favoritforum! <--idé

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2004-07-06 03:24

Mina favoritforum! <--idé

Hejsan! Jag har haft en idé som jag inte vet om jag presenterat förut, om jag har gjort det minns jag inte varför inget hände.. kanske blev den inte omtyckt eller så har inget hänt, helt enkelt.. hur som helst så tar vi den igen då..

I menyn finns ju forumen grupperade under Whoa Community, Musik, Hiphop osv. Där skulle det även vara flashigt med en ny grupp, nämligen Mina favoritforum (kanske lite långt namn, alternativ: Mina forum, Mina favoriter etc).. där är det då tänkt att man kan lägga in de forum man besöker frekvent.. jag är säkerligen inte ensam om att inte hänga lika ofta i alla forum utan jag har en 10 forum ungefär utspridda över alla grupper.. detta är ju absolut en ren bekvämlighetsfråga men kanske fortfarande en bra idé? men tanken vore då alltså att man kan bocka för sina favoritforum så hamnar dom under Mina favoritform så slipper man öppna alla grupper och scrolla upp och ner och ha sig.. det är nämligen ett jävla scrollandes här bakom laptopen som inte har särskilt hög upplösning.. och jag som inte ens har en scrollmus :P

yäyä, några tankar kring min idé?

vadå? jag dyster?