I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-06-15 22:51

Torsk?

Någon som torskat på whoa på något sätt p.g.a att någon admin eller något gett ut information osv?

2004-06-15 23:01
Varför skulle adminsen ge ut information för?
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Webmaster

2004-06-15 23:22
Ja vad pratar du om egentligen?

2004-06-15 23:41
Det utgick jag från, men frågan kvarstår.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Hangaround

2004-06-16 02:42
skulle gissa på att dom gör det av ren illvilja..fyyyyy.

2004-06-16 16:02
snackade med nån admin förut han sa att dom lämnar ut ip ifall någon snut gör en anmälan..tänkte om något sånt hänt.. eller här det säkert att skriva medelanden osv här?

Webmaster

2004-06-16 16:11
Om nån använder whoa för att sälja knark, byta barnporr, planera mord på statsministern eller liknande (dvs om ett brott begås på vår sida) så lär vi inte ha så mycket att säja till om om polisen knackar på dörren. Antar att de bara gör en husrannsakan på webhotellet och hämtar datorn whoa finns på o mdet skulle vara något väldigt allvarligt. Inte för att vi skulle vilja stoppa heller - om nån utnyttjar vår sida för sånt skit så ser vi gärna att de åker fast.

Antar dock att du målar och är rädd för det ena och det andra och där kan jag lugna dig med att vi aldrig ens fått en förfrågan om såna saker. Man kan inte klottra via whoa och det finns ingenting att diskutera liksom. Vi lämnar inte ut nånting till någon så länge vår sida inte används för att begå brott. Varför skulle vi göra det liksom?

Hittills har vi knappt haft några som helst förfrågningar eller klagomål från någon angående whoa eller våra medlemmar och jag hoppas det fortsätter så. Vi har heller aldrig någonsin lämnat ut några ipnummer eller liknande.

Det här är ju känsliga grejer så jag hoppas ni förstår vad jag menar. Annars får ni fråga.

2004-06-16 21:08
om ni skulle behöva lämna ut ett ip säger skulle ni isåfall säga till användaren innan ni gör det så att man ligger steget före?

Webmaster

2004-06-16 21:57
TreTorn: om polisen beslagtar vår server eller något sånt så är det inte mycket att göra. jag vet inte varför eller hur nåt sånt skulle kunna hända, men ge fan i att göra idiotiska grejer här så behöver du aldrig oroa dig överhuvudtaget.

2004-06-17 01:10
jag är lugnn

2004-06-17 12:13
TreTorn1 F60

Hur ska dom kunna röra dig? Du har ju fan totalskydd när du fyllt i fel kön(?) och fel ålder! Satan vilket smart drag!
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.

2004-06-17 12:28
nu rök mitt sommarjobb