seger!
äntligen har rättvisan och godheten segrat mot ondskan! whoas befrielsefront har stått på barrokaderna och kämpat länge och väl för ett trevligare, rättvisare och helt enkelt underbarare whoa genom banning av rap_queen och nu har vi segrat! jag vill tacka alla som har varit delaktiga i denna världens förmodligen sista riktiga kamp mot ren ondska och ett speciellt tack till den mod/admin som bannade detta helvetesväsen. än en gång tack! "fråga inte vad whoa kan göra för er fråga er istället vad ni kan göra för whoa" Aliensnopp ledare för whoas befrieslefront 2004
hon hatar mig bara för jag e thug och typ aldrig e där
vad gjorde rap_queen för o bli bannad då? yes
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Hangaround
2004-06-06 15:43
nuss rasistiska uttalanden, mordhot och mycket mer.
jag kan äntligen pusta ut och njuta av whoa som jag brukade utan den gnagande känslan i bakhuvudet att snart blir jag galen....
Har jag missat nåt? Vem fan är rap_queen`?
Jag bara måste: jag kicka henne
jag har faktiskt ingen aning jag kom in på whoa och såg att hon blivit bannad jag bara väntar på att någon admin ska ta åt sig äran så att vi kan hylla honom och höja honom till skyarna
ja det här gjorde dagen till en dag att minnas.
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Exakt vad gjorde hon för att bli bannad?
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
ni lär ju anordna nån sorts fest. detta måste firas! nä men seriöst, vad var det för skum människa? trodde det var nån omogen liten tjej tills hon/han/den/det började snacka om att leka med hennes/hans/dens/dets barn. hatar den där sortens folk som alltid måste vara trotsiga och anti.. alltid ha en kontroversiell åsikt och aldrig kunna hålla med. en dag att minnas!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Marcan: Well, när jag lämnade datorn för gårdagen hade hon hunnit med ett par personangrepp samt rasistiska utalanden om att vita skulle hålla sig till att knulla vita lik, men inte hennes ras. Värre skall det även tydligen ha blivit. =)
I'm back!
Hon har skaffat små lärjeungar i form av exempelvis Fantalight!
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
vi kan inte rygga tillbaka för den nya generationen, hon bidrog med en frisk fläkt av galenskap i dom mest tråkiga trådar ju
chase the clouds away
Doggland Ahjo nu när du säger det så, kommer ihåg att hon var "lite" rasistisk, även om hon ibland kom med komentarer man skrattade hjärtligt åt och undrade om hon var seriös så gjorde dom bra i att banna henne för sånna uttalanden.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
har hon blivit IP-bannad då? annars kommer hon skaffa en ny användare dirket
Idag är jag farlig
så sjuk som hon var måste dem hajat att ip ban är det enda rätta... hon borde få kevin straffet också att inte få använda en dator på ett par år...
vad ska ni klaga på nu då? kärringar! :/ jag saknar min baby. ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Frodo85 P18 Håller med dig delvis där. Den tråden har vatt den bästa som varit på whoa.nu på ett bra tag. Men det var inte Emil som tog bort den, utan det var en admin. Alltså var det en admin som inte gillade den också.
men emíl är faktiskt en jävla moraltant som förmodligen skulle må bättre om han slutade klaga på alla andras lösaktiga leverne och själv börjar leva i verkligheten
emil är en nolla rap_queen är en ikon
må du aldrig finna frid rap_queen
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
folk som på allra största allvar lackar på en annan användare på en internetcommunity borde nog stänga av datorn och traska ut i solen... jisses alltså.
Kontrast du förstår inte...det mentala förfall hon har orsakat mig kommer kräva år av psykoterapi för att bota
aliensnopp hahaha ;)
aliensnopp P19 Haha, snygg forum signatur.
jag vet jag är bäst
undrar hur många det är som verkligen fattat att rap_queen var ett skämt av en eller fler personer..
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
flaaajjest det var inte det.. tro mig.. jag har all info om henne ;) okej inte all, men mycket. sen om hon driver eller inte.. klart hon gjorde det men.. användaren var riktig iaf.
flaaajjest F17 Var itne så säker, finns många som är sjuka i huvudet.
hon är dock 17 år, inte 14
kontrast; klart att en människa ligger bakom men som sagt. hon drive, jag är ganska säker på det
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
flaaajjest mmm men jag trodde att du menade att det var någon (kille eller tjej) som skapade en användare bara för att jävlas.. det var väl snarare så att hon hade en användare och fick tråkigt :)
fan ni borde bli bannade allihop!!!! Rap_queen var den enda som skänkte ljus till min annars så trista Whoa-vardag... Och Aliensnopp Skämmes tamefaan!!!
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Banna den som bannade Rap_queen Vem vill Joina min "Länge leve Rap_queen" klubb??
Jaa
håll käften fantalight annars får jag dig bannad med
Fan jag tror min teori stämmer, Fantalight är Rap_Queen!
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
hehe, jag har till och med sett rap_queen i verkligheten med största sannolikhet. läskigt.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
hon stod på en busshållsplats vid min skola där jag alltid tar bussen när jag ska hem. det måste ha varit hon. jag kände det på mig. hon var ungefär lika lång som mig, hade braids, lite ljusbrun hy, en väska med ett insytt cannabisblad på, insydd flagga med Etiopiens färger, Illstar skrivet på den och hon tog bussen mot landskrona. jag lovar och svär dyrt och heligt. det kan INTE ha varit någon annan. tro mig. jag har sett henne ett antal gånger innan. men det var först nu som jag insåg vem människan är.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
det måste ha varit hon
nu har jag inget att garva åt längre!
hej
krakel_spektakel P0 folk lär ha mindre att störa sig på också för den delen.
Producent
2004-06-10 22:20
hon va ju fan störd haha så jävla rolig
emil e ok, men rap_queen var hemsk.
soulie efter att mitt ex förföljde mig i en månad efter att jag gjorde slut. där försvann kärleken. precis där.
Ja det hela började, precis som vilket vanligt slut på ett normalt förhållande, med att hon frågade om vi kunde va kk. Efter att ha sagt ja gick hon nöjt iväg i tron om att jag skulle ringa. Så var icke fallet, då mina välinformerade källor hade underrättat mig om att hon ännu var kär i mig. Efter två veckor av total tystnad från min sida fick jag diverse sms och mail (gb inlägg?) om hur dum i huvudet jag är med mera. Detta trots att jag förklarade att jag inte hade några känslor alls för henne när jag gjorde slut. Senare fick jag telefonsamtal där hon sa att hon varit otrogen när vi varit tillsammans med en polare's pojkvän, samtidigt skrev fortsatte hon skriva diverse saker om mig på nätet. Efter ca en månad och en utskällning, slutade hon. Tack och lov. love is dead.