I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stuck och Howser...

Whoa Community - Allmänt om whoa

2004-04-01 14:07

Stuck och Howser...

Ska ni inte hitta på något aprilskämt till alla Whoaiter i dag? Hade ju varit askul med nåt bus! (men banna inte mig "på skoj" nu bara)

2004-04-01 14:37
jag har hittat det, dom har klippt lite i den här bilden för att jävlas med oss och få oss att undra vad som egentligen pågår..

http://www.mickillah.com/users/biffstek/ ..
vadå? jag dyster?

2004-04-01 14:43
greggan

nej! fan va skumt.. på min dator är det inte 'regler' som har klippt av, utan Whoaloggan... Det är ett bus på G här ;p
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-04-01 14:47
Såg det nu med.. Går jag in på FAQ i menyn så är båda avklippta, och går jag in på Regler i menyn så är bara loggan avklippt.. Ajja, lite offtopic nu kanske..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-04-01 18:09
AHAHAHAAAA!! Fan vad ni är roliga!!!

ledsen, du har blivit bannad!

== ANLEDNING

Sluta skapa skittrådar! Jag är duktigt trött på dig nu!
Du är bannad i en vecka.

== VIKTIG INFORMATION
Registrera INTE om dig. Vi kommer att stänga av dig igen och då får du ännu mindre chans att komma tillbaks.

== NY CHANS?
Om du anser att du är värd en ny chans på whoa så svara på detta mailet och ange varför du ska få komma tillbaka. Tänk på att du måste svara på detta och inte skriva ett nytt mail. Dina chanser ökar drastiskt om du är ärlig och inte ljuger. Vi vet mer än du tror för det mesta.

Skickat från zax den 1 april 2004 | 14:15

Hangaround

2004-04-01 18:20
så kul var det väl inte..O_o

2004-04-01 18:22
Tech: Tyst, jag tyckte det!

Webmaster

2004-04-01 20:29
Det var lite snack om det men det blev aldrig av. Det är oftast så extremt uppenbart så det är ingen idé.