I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

angående regler om att tigga skolarbeten m.m.

Whoa Community - Allmänt om whoa

2004-02-25 18:02

angående regler om att tigga skolarbeten m.m.

varför sätta upp sånna regler.. vill folk hjälpa varran att fuska sig igenom skolan så låt dom göra det.. det finns väl ingen som med rent samvete kan säga att dom aldrig snotten text från internet eller liknande.

suck me sideways and kill me quiet

2004-02-25 18:21
jag kan! men visst, jag håller med dig...

2004-02-25 19:09
whoa vill väl ta sitt ansvar i samhällsutvecklingen :)

om man saknar kompetens för att göra ett arbete så tar man upp en värdefull plats på en utbildning.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-02-25 19:35
Samt att det är helt onödiga trådar. Som alla dessa som är för lata för att göra en google-sökning och istället frågar på Whoa...

Same game, different level :6

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2004-02-25 20:08
är det bara jag som tycker att texterna på internet oftast är hjälplöst kassa?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-02-25 20:25
Menade googlesökning i allmänhet, inte bara när det gäller skolarbeten. Blev lite luddigt skrivet där :)
Typ när någon vill frågar "vad är redlinerecords hemsida?" :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2004-02-26 00:14
jag kan med rent samvete säga att jag aldrig har snott en text från internet. ty, på min tid så var internet inget mer än 29 kottar, som användes av flera personer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.