Toastare
2003-11-24 19:32
Ja, den är flyttat till Modforumet. Du har inte tillgång till den där.
Jag skyller allt på Emma!
Varför har de flyttat den till restricted area då?
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
hmm, jag kommer in på den..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Det är whoa gestapo som lagt sina tassar på dina visa tankar och bokför dig nu i sina überfarliga register... Be afraid!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Cheshire_Cat För att bedömma om du har brutit mot en regel när du gjorde tråden och isf på vilket sätt du ska bestraffas.. =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Cheshire_Cat Du har fått ett meddelande av moden som flyttade tråden. Men anledningen är att bittorrent-länkning eller warez-länkning i allmänhet inte är tillåtet här på Whoa. :)
Man kan aldrig känna sig nere med en ballong - Nalle Puh
och nu fick jag ett meddelande där det står att den är flyttad, anledning: Förbjuden
Caliber: "hmm, jag kommer in på den.." -> ja hur går det ihop när den ligger i modforumet och du är mod? fattar det inte!? helt crazy! ;)
Så det är alltså förbjudet att snacka om bittorrent? kazaa och imesh och sånt då? är inte det typ samma sak?
Bleep Fråga i D&T ;P Cheshire_Cat Ne, att prata om dom är inte mot reglerna egentligen. Men att länka till sidor som erbjuder bittorrent-warez som du egentligen frågade om (och fick svar på) och DC-hubbar och liknande är mot reglerna. Samma sak med sökord till Kazaa och liknande.
aha ok
så.. hur ska ni straffa mig? :P
Toastare
2003-11-24 20:06
Med en tillsägelse....fast det märkte du kanske själv? ;)
Jag skyller allt på Emma!
he knows too much... *dra fram pistolen*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ÄY! dånnt kill min lillebror !
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick ok, vad kan du ge mig för att jag inte ska göra det? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2 frågor: får man länka till en sida där man kan skaffa kazaa elle liknande? får man säga att nåt finns på kazaa eller liknande?
uppmaning till nedladdning av olaglig media kan vi ju hålla oss ifrån, mmkay?
daviden P22 ett mordhot? ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick don't even go there ;)
Bigguy Orka ta denna diskussionen. Fildelningsprogram etc har ofta ett syfte och det syftet stödjer inte vi via Whoa.
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Jobbigt det där. Synd om dom som får sina topics borttagna, speciellt när dom är fulla av skit.
jagvillocksåhaenblog.com
Producent
2003-11-25 10:54
Since 1984 @realgizlee // twitter
Bigguy var skrev jag att man inte fick ladda ner kazaa osv.?!?
He, jag ser den... ;)
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
Bigguy and your point is?
Bigguy Vad har svenska lagen med det hela att göra ? Det är bestämt att vi inte vill ha något warez på Whoa, svårare än så är det inte.
Bigguy Länkning ingår i det.
bigguy.. du vet uppenbarligen inte varför tråden flyttades till modforumet? det är inte pga frågan utan svaren i den. dessutom så är du offtopic
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008