Har du en låt som behöver mixning? Gratis Tja!Jag är ute efter en låt att mixa och "light-mastra" (men fokus ligger på själva mixen).Har inga krav på inspelningsljudkvalla eller så, däremot behöver jag både röstspår och beat uppdelat (alla instrument/samplingar/röstkanaler på separata spår). Inga effekter på spåren förutom om du har typ chopped&screwed/autotune/specialgrejer som tillhör produktionen snarare än mixningenSå om du har en låt redo så mixar jag den ASAP! Utan kostnad, det jag vill ha i utbyte är rätten att använda låten som före/efter-exempel på min hemsida. Själv får du såklart använda låten till precis vad du vill.Här är två låtar jag mixat, men dom har jag också producerat och jag vill kunna visa upp grejer som jag inte rört vid innan mixstadiet, hence this threadHålla!
-.- Du reccar , Mutear Först beatet och addsen,så bara Versen är ner sparade i en filsen mutear du så att bara addsen är ner sparadesen mutear du så bara beatet är på och spararhelt plötsligt har du 3-4 filer som du sedan skickar till personen som ska mixa