I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Startar rap grupp - välkomnar rappare till en strålande karriär!

Vår Hiphop - Samarbeten

Rappare

2012-03-01 23:41

Startar rap grupp - välkomnar rappare till en strålande karriär!

Sho alla Whoa.nu rappare,

Tänkte börja med att berätta att jag tänker starta en rap grupp i Stockholm (nej, ni behöver inte vara från Stockholm). Har tänkt att vi ska jobba oss upp i Sverige och ändra svensk hiphop föralltid. Det jag har tänkt mig är att vi börjar rappa och med tiden skapar jag hemsida till oss (jag har pengarna och dessutom så håller jag på med webbdesign).

Intresserad? Fyll i formuläret här nedan!
Artist Namn:
Ålder:
Kön:
Stad:

Email:
YouTube (om du har):
Myspace (om du har):
Facebook (om du har):

Annan Information:

Det var allt från mig. Skriv här nedan eller skicka genom PM.

"Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people."
Groupie

2012-03-01 23:49
Lycka till sikta mot stjärnorna
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Rappare

2012-03-01 23:54
Haha, man tackar för den positiva andan! :)
"Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people."

2012-03-02 00:16
SinaKechi

Kanske borde utveckla med att länka något eget/beskriva vilken musik du vill göra...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-02 00:22
Artist Namn: Hassan den gyllene kastanjett AKA Judoactionman
Ålder: 16
Kön: m/f
Stad: Åstorp

Email: [email protected]
YouTube (om du har):
Myspace (om du har):
Facebook (om du har):

Annan Information:

jag är under/övervärldens härskare. Jag är Ouk Mougar! Jag övar varje dag på flera olika sätt. Jag gör mig beredd att hälsa min härskara!
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-03-02 00:43
Nämen, du är han som har rappat en av Nuzi's texter och påstår att det är din. Great job!

2012-03-02 00:48

Halv mille views...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2012-03-02 01:54
Reflection skrev:
Nämen, du är han som har rappat en av Nuzi's texter och påstår att det är din. Great job!
Jag har aldrig påstått att det är min text din troll. Har sagt att det är en cover ända sen i början.

2012-03-02 12:57
SinaKechi skrev:
Jag har aldrig påstått att det är min text din troll. Har sagt att det är en cover ända sen i början.

Ja, det måste vara pågrund av det som du har bytt namn på låten, stängt av kommentarfunktionen på både videoklippen och profilen och skrivit att det är en "ny" låt från "dig" och "ditt" så kallade mixtape.

Rappare

2012-03-02 14:31
Reflection skrev:
SinaKechi skrev:

Ja, det måste vara pågrund av det som du har bytt namn på låten, stängt av kommentarfunktionen på både videoklippen och profilen och skrivit att det är en "ny" låt från "dig" och "ditt" så kallade mixtape.
Bytt namn på låten då jag har TILLSTÅND - stängt av kommentarfunktionen pågrund av såna som dig.. Som du ser har jag tillräckligt mycket feedback genom like/dislike funktionen.

Har dessutom skrivit att det är en HALVNY låt och så har jag gett credits till Farys och Januz i deskriptionen. Haha, du är rolig då. Gå och försök "sänk" någon annan istället!

2012-03-02 14:40
När får man veta om man är med i den superrapgroup? Jag har skrivit och filat på en mästerlig raptext.
Rappare

2012-03-02 15:02
dundermannen skrev:
När får man veta om man är med i den superrapgroup? Jag har skrivit och filat på en mästerlig raptext.

Haha - brushan, behöver inte oseriösa människor, så tack och hej!

2012-03-02 16:06

Ok här är en text jag har skrivit för att bevisa min allmänna överlägsenhet och varför jag platsar i er rapensembel:

" -Shoutouts to Craig Mack for making this happen

- Eyyyo lille kotte nu får du smaka på mina ord från botten på verklighetens brunn...där jag har fiskat upp dom med mitt overkliga garn....

-POW! Jag är otrolig, oresonlig, Jag lägger min pung i en tjärn
oförsonlig, obotlig låser in min unge på Berns
hälsning från lasse på hörnet han bjuder på järn och järn
sjung din galna häxa sjung till din sång blir modern
Jag boxar Jossan i magen, hon ska få sona sitt spjärn
Nu ska alla va hippa och ingen vill vara Jonas Thern

-och här ska det förstås vara en "raprefräng"

Nå? låter bra?
Groupie

2012-03-02 16:47
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2012-03-02 19:02
Mer folk som dundermannen på whoa, I loled

2012-03-04 02:49
Artist Namn: Janco
Ålder: 13
Kön: Man
Stad: Sandviken

YouTube (om du har): JmcstudioO
Myspace (om du har): -
Facebook (om du har): Jacob Pettersson (janco)

Annan Information: Hållt på med rap sen 2009 fast spelat in låtar sen januari 2011
Lyricist

2012-03-12 17:14
Artist Namn: AmoBangi, FlowCrooK, TJ , TRAGIC
Ålder: 25 snart 26
Kön:M
Stad:Malmö

YouTube : AmoBangi
Myspace: har ej för tillfället
Facebook: Alexander Tajik

Är intress av att börja kicka i grupp eller iallafall göra ett försök!
THAT´S A WRAP BATTLE!
www.streetsofgothenburg.se
The one and only AMOBANGI!

2012-03-15 23:37
http://www.deadorchard.com/
Manager

2012-03-29 17:15
Haha.

Har du fått en halv miljon views sen den 18 jan 2012?
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2012-03-29 18:06
Ja jävlar, hur fan har du lyckats få ihop en halv miljon views. Något som är klart skumt här antar jag eftersom kommentatorsfältet och statistiken är avstängda.
Rappare

2012-04-02 19:43
dundermannen skrev:
Ja jävlar, hur fan har du lyckats få ihop en halv miljon views. Något som är klart skumt här antar jag eftersom kommentatorsfältet och statistiken är avstängda.

Jag är med i X-Factor och har fått riktigt hype från media, osv. Kommentarsfälten är avstängda på grund av många som spammade. Där fick du dina svar! :)

2012-04-03 09:22
Konstigt att du fått så många views när du är så bra.

2012-04-03 10:23
Fast souljah boy har ju en del views, kanske står vi inför en fjärde era nu... Efter Sjättesinnet, flerstav generationen och tecno-tiden...
Manager

2012-04-05 02:06
Jag är bra på webdesign och kodning jag skapar cms så det är lätt att admisterar ifall om du är intresserad är gratis med;)