I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Masslåt om nya instiftelsen ACTA osv. Några intresserade?

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2012-02-03 15:59

Masslåt om nya instiftelsen ACTA osv. Några intresserade?

Tjena. Som jag hoppas att dem flesta vet, så kommer det vara en demonstration imorgon, den 4 februari, emot dem nya lagarna/handelsavtal som t.ex ACTA & SOPA. Jag funderar på att samla ihop ett par rappare som är emot detta och även få en större del av svenska hiphopscenen att få reda på vad som händer. Detta kommer drabba varje rappare & producent med tanke på att skivbolag kan stämma en liten whoarappare som står och tränar i sin källare på en instrumental dem har laddat ner, då detta blir olagligt. Jag kan stå för både beat, mix och även samla ihop en bunt rappare. Just nu gör jag denna för se om det finns intresse för detta.
Det kommer va som alla masslåtar att ni får visa nån låt ni har gjort så får det avgöras om det är tillräckligt bra eller inte, det måste vara en 100% bra låt för att folk ska lyssna.
Ni kan skriva i denna tråd eller skicka ett meddelande på min profil.

MvH Sellish.


Ps. Här är ett klipp angående eventet!

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag