I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stabil mixare sökes till kommande projekt!

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2011-12-20 10:15

Stabil mixare sökes till kommande projekt!

Tjenare jag letar efter en mixare som vill utvecklas. Jag har sedan lång tid tillbaka mixat det mesta av mina egna grejer själv men nu på slutet så känns det som att jag aldrig får till en mix på min egen röst. Detta kan handla om inbillning men så är det.

Jag letar nu efter en stabil mixare som kan vara någorlunda aktiv och inte säga en sak och sedan dröja flera veckor med det.
Jag ser helst att du har ett par års erfarenhet av mixning och mastring då jag själv är relativt kräsen.
Det är främst rap som du ska mixa men om du vill så förekommer även country och svensk industrimetal.

Jag nämner givetvis ditt namn i varje framtida släpp och jag ger tillbaka tjänster så gott det går. Jag ser helst att samarbetet sker utan pengar då jag vill hitta person som tycker att detta är roligt. Men givetvis så får du en del av summan av intäkterna på låtarna.
Jag har bland annat tagit fram gitarren och köpt en midikeyboard så jag kan även prodda beats o.s.v åt er.

Adda min msn: [email protected] för snabbast svar eller skicka ett mail till den adressen.





You don't know what you got, until you lose it.