Vill du komma upp på Spotify och Itunes?
Shena jag kommer under en viss tid att dela ut gratis koder som gör att ni får ladda upp 2st albums på Spotify och Itunes samt andra sidor som Napster med en maxgräns på 20 låtar / Album. Det spelar ingen roll hur avancerad eran musik är eller hur stor publicitet ni har utan det som räknas är att du brinner för musiken och låtarna du släpper är ditt material och ingen annans. I dealen är det inräknat att 30% av alla inkomster går till bolaget och resterande 70% får du betalt genom Paypal. Glöm inte bort att Spotify betalar ut för varje klick som görs och kan med rätt marknadsföring ge er några tusenlappar. Så bomba mig med mail så kommer jag att skicka er en komplett guide på svenska hur du går till väga samt 2st koder som gör att du kan genomföra detta gratis. Have fun! / JLmusic
You don't know what you got, until you lose it.
Nice med stort intresse. Fortsätt bomba!
Övriga frågor om hur proceduren går till kan ni fråga:
[email protected] (Vi är 2 som svarar)
Jag har gett bort 10st koder. Fortsatt skriva!!!
det är fett nice .)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skicka guide!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kostar det pengar annars eller hur lägger man normalt sett upp låtar?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Så bomba mig med mail så kommer jag att skicka er en komplett guide på svenska hur du går till väga samt 2st koder som gör att du kan genomföra detta gratis.
Manga har missuppfattat. Det handlar inte om hur bra ni ar utan det handlar om att alla som skapar egen musik ska ha mojlighet att bli publicerad utan att ha ett skivbolag bakom sig. 13 koder utdelade. Erbjudandet galler tills vidare! ( J.L i Sunny Beach
Tack Linder för koden! grymt!
fosho
Några tusenlappar?! Lady gaga fick ut 1000 kr för sina låtar på spotify, dröm vidare.
I SPEAK MUSIC
Några tusenlappar?! Lady gaga fick ut 1000 kr för sina låtar på spotify, dröm vidare. Spela roll vad man tjänar? En chans på spotify är en chans på extra PR, så att fler personer kan få en chans att höra det man brinner för. :)
Wurrup?
Älskar hur DU Tamminen, agerar så sjukt dryg och tror du har koll på ALLTING och tycker du äger i varenda tråd.
Då kan jag tillägga att jag har fått 1346:- från december till Mars och väntar på pengarna från Mars till Juli nu. Om du inte tror mig så kan jag ta en printscreen. Skönt att höra att man har fler klick på Spotify än lady gaga ;)
Jag kickade iväg ett mail till TS för jättelängesedan men väntar fortfarande på svar.
Vill du ha en kod så skicka ett mail på Whoa. Endast frågor svaras på mailen. Peace!
Jag skickade ett mail på Whoa.
Bruzz: Älskar hur DU Tamminen, agerar så sjukt dryg och tror du har koll på ALLTING och tycker du äger i varenda tråd. Tamminen: Älskar hur DU Bruzz, verkligen tror att du är någon superstjärna och snackar om ditt eastside, get that money, bitches, LEGGO, tryna be like wiz, är med i 345 olika movements, "support bla - support blä " LISTEN TO OUR NEW OFFICIAL SINGLE FEATURED BY A YOUNG SWEDISH RAPPER " ja okej...vi har också läst engelska A i skolan, men vi förstår även svenska, vi bor ju här trots allt =)
Frågan är när du ska släppa taget om wannabe gangsta stilen och inse att du är en 15 årig kille från norrland som börjar komma in i målbrottet, som går i skolan, får sina 1050kr i månaden, bor hemma och grinar om kvällarna när du inte får åka till någon kompis för att det är för sent? ber mamma har lampan tänd för du är mörkrädd, blir väckt av mamma för att hinna med skolbussen, fast de e ju rätt gangsta endå.. iaf när man är med i "young future" aka young money wannabes.
Vore ju rätt kul endå om dom kunde signa dig för en dag, skulle vara fett med " Cash Money Records presents Smurfhits 2011 by Bruzz " att du använder två "Z" på slutet gör ju inte saken bättre, sluta vara en sådan tangentbordsninja och vara uppkäftig bakom skärmen och panta dina burkar så du kan "get that money!" Kramizz kompizz!
I SPEAK MUSIC
Tur att han gör bättre musik än dig då iallafall och kommer kunna leva på det i framtiden jämfört med dig som verkligen inte kommer kunna göra det.. Jag vet seriöst inte hur många gånger jag fått höra eller sett att du ska samarbeta med stora artister men det blir ju aldrig av? Oskar snackar iallafall inte någon jävla skit angående sådant medans du är hmm.. 20 år och drömmer om något som aldrig kommer ske och oskar är 15 och drömmer om något som är möjligt.
Jag hade verkligen inte väntat mig att bruzz gode vän drake skulle säga något annat än att bruzz är bättre? Du har ingen aning om vad jag har för nytt material och med vilka jag har det? då jag inte lägger upp min musik och söker hype genom whoa.. så jag skulle inte yttra mig om det, precis som du just gjorde, du får se snart! Nu har jag slutat jobbet och tänker inte gå direkt därifrån till ett dagis fullt av cash money snubbar, skrämmande! Hojpa.
I SPEAK MUSIC
DMS - MUSIC OCH bruzz inser inte själva hur de just har blivit riktigt ägda...håller faktiskt med taminen här, ni har barkat ur helt.
Jag hade gärna uppskattat att ni tagit denna diskussion någon annanstans och hålla er till topicen. Många har blivit nöjda och uppskattar koderna som jag ger ut :)
Med tanke på att jag till och med har skrivit i tråden nu så kan du väl skicka koder? Snälla.
Hahaha tråkigt Tamminen att Fashion är skapat av dig... Då du faktiskt sagt till mig att Fashion är du och att du har 2 konton ;// Och nej, jag vet inte ens varför du säger att Young Future har nåt med Young Money alls o göra.. Förstår inte var du får det ifrån. Sen, Tamminen, Jag bor på östra sidan av Sverige, vad är det då? Problem med Geografin? Har inget med nån gangsta grej alls o göra, men roligt att du FÖRSÖKER lyssna på det jag säger, för har tyvärr aldrig sagt Get money, och vill heller VERKLIGEN inte bli som Wiz.. Så du som nu vet jävligt mycket om marknadsföring och säger att du är sjukt seriös (Tråkigt nog så verkar inte din GRYMMA marknadsföring gått igenom...). Och uppkäftig? Är du så känslig? Jag skrev att jag tyckte du beter dig konstigt och dåligt i trådarna då du skriver Sjukt dryga kommentarer och verkar se dig så mycket bättre och större än vissa, det störde mig. Han som startade tråden ville visa och göra en schyst grej och du vet INGENTING om hans inkomster som Dogge inte vet nånting om dina års collaber. Och JA, jag är en 15 årig grabb från Norrland, Och om jag går i skolan? DU går själv i skola. du är en 20 årig (Om inte mer???? För du vet ju jävligt mycket om mig, och jag har aldrig ens tänkt på att bry mig om dig) som sitter framför whoa och snackar om seriositet då du har 2 konton som sitter o håller med varandra.
Många som har blivit nöjda. Kul att man kan hjälpa till! =)
fins det kvar ?
NEW SINGLE FROM REBELLIOUS "HOT GAL" www.youtube.com/watch?v=Om8Ic2QyzQE