I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gör du musik?

Vår Hiphop - Samarbeten

2011-03-12 20:21

Gör du musik?

I så fall letar jag efter någon kreativ att samarbeta med. gör en del shit men allt blir halvklart o bara ligger så hade varit nice med någon kreativ dude eller dudeinna att samabeta med.
hör gärna av er haha pöss!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-12 21:11
vad är det du vill att man ska kunna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-12 21:30
Kvittar helt ifall du sjunger, rappar eller proddar :P är ganska ny inom att prodda själv fast det blir ju helt ok grejjer ändå. men som sagt kvittar helt var du gör, letar bara efter någon att göra musik tillsammans med :)

2011-03-12 21:57
Fortsätter du på rap texter man inte skrivit klart?

2011-03-12 22:25
Haha nej men om du skriver tex en halv vers o inte skriver klart så kan jag skriva andra halvan o så kickar båda liksom =P

2011-03-13 04:20
eller kanske så du menar? ehehe

2011-03-13 04:20
420 oh yeah

2011-03-14 18:50
vill du lära dig att producera beats?
Rappare

2011-03-21 22:28
lägg gärna upp någonting som du gjort också :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2011-03-22 02:05
Har inte spelat in på ett bra tag nu, har någon gammal låt liggande på datorn fast det var ett nått år sen dem gjordes. en stor del av anledningarna till att jag vill hitta någon kreativ att göra musik med är att ska få tummen ur röven göra nått med haha. har tänkt att spela in nytt snart, har lite material att köra så kan ju hojta när det är gjort. vill du veta ungefär vilken nivå jag ligger på kan du ju checka in i lyricism så hittar du nån text jag lagt upp.
kan ju säga med att jag nyss dragit igång med musiken igen.

blessings

2011-03-22 20:43
Shoo, jag skulle vilja göra musik tsm med nån åxå. Här är min nya låt, kolla den å säg va du tkr, pm:a mig om du är intresserad.

http://www.youtube.com/watch?v=Fc9oXVSgyiU

2011-04-25 22:53
om du vill ha någon som kickar på svenska kan du pms mig så kan jag länka något jag har gjort så kan vi säkert hooka något om du diggar PZ
"musiken är så mkt mer än bara stålar
se mig som en konstnär som bara målar"
block 44
Producent

2011-04-28 22:09
jag kan prodda, om det är det du söker, jag rappar lite med ;) hör av dej.
Dj mortal