I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

någon som vill rappa /sjunga på min låt?

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2011-02-12 19:30

någon som vill rappa /sjunga på min låt?

Ja, då vare såhär va att jag har en låt, egenproducerad, halvfärdig kan man säga, ej mixad än, som är alltför tyst i verserna! Svårt att säga vad det är för genre egentligen! En egen genre kanske. Men JAG gillar den i alla fall massa och tror den kan bli riktigt bra med rätt text och rätt person då.
Refrängen är redan där, haha. Den kan man ju tolka. Men det ska vara en slags sommarlåt, tänk en positiv härlig låt om allt, något ,eller inget. Sen om den handlar om kärlek, vänner, droger, alkohol, fest, chilla, jobba det är sak samma.

Obs sången i refrängen är inte färdig, utan se det lite som demosång. Men steg ett nu är iaf att jag måste hitta någon/några(?) som kan skriva en rolig text och som kan det här med FLOWING RHYMES OVER BEATS ;) Om du är producent också är det världens plus för jag är ju inte så PRO, men annars får man fixa det sen.


http://www.speedyshare.com/files/26829383/A_J_DOES_POP_MOFO.mp3

hippelihoppschmock