I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sångare & Producenter - spotify&musikvideo

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2011-01-21 22:15

Sångare & Producenter - spotify&musikvideo

Shoo jag håller på med ett mixtape som kommer släppas under 2011.
Nu söker jag extra beats och sångare!

Jag har än så länge producerade beats av: Hurricane, Leontin, JBeats och Pappi, inspelning och mixning kommer ske hos Hurricane i Värnamo.

Plattan kommer gästas av bla. Flame, Skoob och Allyawan.
Jag visar alltid uppskattning, både personligt och på media/hemsida/covers.

Mixtapet kommer släppas på itunes och spotify.

Om du har något fet beat o skänka så skulle de nog kunna gästas utav någon av de rapparna jag skrev överst.

Kommer börja inspelningen av några låtar nu i slutet i januari, och i mars kommer musikvideo, kanske ditt beat skulle passa till musikvideo? Kan garantera dig att ditt namn kommer höjas fort efter en musikvideo.

Musikvideon kommer spelas in av Refugee Pictures, de har t.ex. gjort denna video:

Beatstyles: Jag vill ha allt möjligt, samplade till egengjorda, kom med förslag.

Sångare: Behöver lite olika sångare till plattan, har många beats där jag vill ha manlig/kvinnlig sångare, så skicka ett mail med tidigare material så fixar vi något.

En låt som jag gjort, inte mixtape material dock, låten håller inte kvalitén som mixtapet skall ha. Men kommer dra igång nu nästa vecka med nya låtar inspelade i professionell studio.



One Love