I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker gitarspelande producent åt jazz/funk hållet för medveten hip hop

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2010-04-13 17:31

Söker gitarspelande producent åt jazz/funk hållet för medveten hip hop

hej där!

Finns det någon där ute som vill lägga medveten hip hop på kartan igen? Jag är seriös och vill satsa på mig själv som artist, men jag vill prata om saker som berör och som upplyser till skillnad från den mesta hip hopen idag som inte säger särskilt mycket. Har planer på att starta ett hip hop/jazz/funk band men jag vill gärna sammarbeta med producenter och dj's.

Du ska som sagt vara spelkunnig, kan vara piano med. Så länge du kan tänka dig köra akustiskt live nån gång då och då. men fokus ska vara på beatsen som gärna får vara svängiga och kan även vara elektroniska. Lite åt neptunes hållet kanske? jag skriver även en del spoken word, hade varit kul att kunna musiklägga dom texterna!

på min myspace ligger ett par låtar som jag gjort, så får ni se vad ja går för :)


löööv

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.