I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det luktar ny stockholmsgrupp!

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-09-24 01:22

Det luktar ny stockholmsgrupp!

Ya-hay!

Jag heter Oscar Hedman, eller Hedde... säg vad du vill! Har rappat i 2 olika crews med olika personer men som vanligt gled vi ifrån varandra. Nu när jag rappat självständigt ett litet tag nu så skulle jag vilja ha en, eller flera personer som är sugna på att kurra in sig och starta ny grupp.
Jag rappar mycket elektioniskt då det är min starka sida när det gäller att producera beats. Mycket Grime kommer senare, vore soft om någon som är sugen på Grime kunde skriva! Ser inget krav på stilen, bara vi kommer överens och har någorlunda liknande stil på beats. Har spelat på flertal orter runt stockholm som Märsta, Bromma, Solna, Tyresö, Haninge och snart även Farsta. Har även spelat inne i staden. Bjuder gärna på mig själv på scen och med andra. Jag är 17 år, född 1992 i Tyresö. har spelat in låtar med Akin, Lex, Micke, Spades och många mer i flertal mass-sessions här på whoa.

Du ska bo i eller nära stockholm, vara runt min ålder och ha en skön stil, mysigt flow och kunna skriva texter. Skulle uppskatta om vi kunde hooka upp då och då för att spela in några låtar eller bara softa.


Låter du som den personen jag söker? Langa din myspace eller liknande så skickar jag PM om du låter intressant.

http://www.myspace.com/heddemusic
[email protected]

/Oscar Hedman.

bla.