HsL & Peppe Behöver lite hjälp Tjo!Vi har precis gjort en ny låt men vi vill ha någon som gör ett mellanspel mellan verserna och kanske ett outro av något slag!?Aja.. om ni är intresserade så kicka och hör sedan av er här eller på msn: [email protected]Låten Peppe & HsL +Texten:Vers 1 PeppeVem e jag, de e jag som e PeppeAlla vet att jag är lika fly som stilletterIngen är som jag ja kör min egen stilJa e som fjortisar ja älskar min profilJag är hjärn skadad, jag leker med knivarKäkar hjärnsubstans, du ser mig bara flinaFör jag älskar att döda på beats Ja bruka höra dina låtar men ja trycker på deleteJag är han som han som är hansomeJag e sneell, Ja baazar ditt assholeInte dirrekt dålig andedräkt o dialektMen du borde nog se upp när lampan är släktSjuk i huvuet är de minsta jag kan påståSå jävla dryyg skriver meningslös låtMen vaddå alltid Provokativ Jag ger dig långa fingret och håller rappen vid livMellanspelVers 2 HsLVem e jag (( HsL )) Villken smällNär jag plöttsligt greppar tag i micken igenJag e vass som en butterflyo lika jävla elak som en vithajFlyter på beatet skryter o skrikerVi leker vandaler o bombar dina speakersSom sagt var jag har styrkan i armenDu har lika mycket skit som i ändtarmenDu är övergöd som en fet gris När du ligger där på botten och snackar om peace((Hah)) Glöm det, för de kommer aldrig händaDu har ingen framtid du borde fan skämmasjag är fittig och söt, du är riktig och dödVi är bättre än dig vi e skicklig, du sögdu har ingen stil - så då testar du minMen du blir inte lika bra, inte du någonsinoutro