I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker en seriös, proffesionell RNB/Hiphop Beat Producent.

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-07-19 19:35

Söker en seriös, proffesionell RNB/Hiphop Beat Producent.

Hey. Precis som rubriken säger så söker jag en seriös, proffesionell RNB/Hiphop Beat Producent. Helst RNB, för jag har riktat in mig på det nu ett bra tag och tänkt köra igång med lite hemligt material. Jag sammarbetar för övrigt inte med andra producenter förutom min egen "The END Productions" som även gjort material till kändisar som Ken,J-son,Eboi,Stefan Jacobs, Young Scrap från USA som dem flesta nog känner till, Marta Savic från Balkan som också är väldigt stor. En kille med potential som är värd så mycket kärlek som möjligt.

Ni undrar säkert då varför jag lägger upp här då?. Det är då mest för att han jobbar en del nu och jag har ledigt från mitt, vi har en del planerat som vi har på gång men hans vardagsjobb tar ut för mycket tid för att hinna med beats men för övrigt har vi det mesta klart.

Jag söker efter någon producent som inte bara strävar efter pengar för att få ihop något bra arbete. Jag har tänkt mig gratis sammarbete där jag då ordnar in någon väldigt duktig artist som kanske lägger någon hook eller något liknande så båda två får ut av det om ni förstår vad jag menar.

Om det gäller pengar för ett beat så gör jag och lite polare till mig ingen reklam för producenten när låten sprids ut i och med det är som att jag köpt beatet och han/hon inte har del utav reklamen i och med han/hon valde pengarna istället.

Söker efter någon som är mångsidig inom musik och kan komma med mycket idéer så vi får ihop något häftigt tillsammans. Kör dock inte så mycket "gangster" stil eller oldschool så det är väl ungefär bara att strunta i att skriva om det är någon som tänkte sig det. Är endast ute efter RNB/Hiphop beats med en del soul i det hela.

myspace.com/marius042


Hör bara av er om min mail så kan vi pratas vid mer. Tänk på att det inte ska vara snabbgjorda beats, helst heller inte gamla undanlagda beats på myspace som ni tänkt dela med er utav. Utan att ni ger mig ett smakprov på ert bästa sen kör ni på ett helt nytt material där ni skickar ett snipp som jag sen kan ge en kommentar efter jag gett er en idé på hur jag tänkt mig och hur mycket ni då kan fixa.

Sample's ? Nja, jag gillar ju inte det. Men om det verkligen bländar mig så kör vi hårt på det också sålänge det inte är något för vanligt & orginellt.

Ta hand om er allihopa.

Bless, Marius.