I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

WNS erbjuder Mixning/Mastring!

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-05-24 15:24

WNS erbjuder Mixning/Mastring!

Håller på att spara ihop till ett nytt mixerbord och nu när tiderna är lite lugnare så tänkte jag erbjuda mina tjänster.

Jag har sysslat med ljudteknik i över 7 år nu och jobbat med all möjlig musik både i studio och i livesammanhang. Något som alltid har varit viktigt för mig är att kunna erbjuda någonting som få eller ingen annan kan, så jag brukar ha ett ganska unikt tillvägagångssätt men självklart alltid inom gränserna att det låter bra. Jag har en hel del grejer i studion som ingen annan har och ser jag en chans så är jag aldrig rädd för att använda dom, ni kan gå in på min presentation så ser ni min ganska omfattande gearlist.

Jag föredrar att mixa beatet tillsammans med accapellorna så har ni möjlighet så får ni gärna be er beatmaker att skicka alla instrument i separata spår, jag tycker detta ger mig möjlighet att kunna erbjuda er det bästa jag kan utan några begränsningar. Går inte detta så gör inte det något, men välj då beat med omsorg.

Jag har en hiphop låt på datorn som jag skickar till dom som är intresserade. Den spelades in, mixades och mastrades av mig i min studio ganska nyligen så där har ni ett litet exempel på vad det är jag kan erbjuda.

Pris:
Vid mix av en låt så vill jag ha 450:-, mastring av en låt går på 150:- men om ni vill ha båda delarna så drar jag ner priset till 500:- för både mixning och mastring.

Vill ni ha flera låtar mixade och mastrade på samma gång så blir priset lägre per styck. Vid mix tar jag då 350:-/låt, mastring 100:-/låt. Vill ni ha båda delarna så går jag ner till 400:-/st.

Vid mix/mastring eller båda av fler än 10 låtar kan jag tänka mig att avrunda summan neråt litegrann.

Adda min MSN om ni är intresserade så svarar jag på alla frågor ni har och skickar över låten där. Mvh/Christofer Swahn

[email protected]

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se