I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rappar, sjunger eller proddar du beats? Titta hit då!

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-05-06 23:39

Rappar, sjunger eller proddar du beats? Titta hit då!

Linje 12 är namnet på studion där jag 'Robie' arbetar med musik. Jag producerar beats men inte alls seriöst då jag är ny på det. Det jag gör är att skriva texter & rappa, det har jag gjort i 8-9 år nu. Jag har haft mindre samarbeten med olika undergrund artister runt om i Sverige, sammt mer seriösa samarbeten.

Idag kör jag solo & skulle tycka det var kul att spela in med någon annan. Är du sugen på att träffas, ta en fika, skriva lite & dra till studion & spela in så kan du skriva en rad till mig. Jag är inget fan av att spela in över nätet, det kan funka om du har bra microfon & kan mixa.

Producerar du beats & tycker att Woow! Den har killen är grym, han vill jag producera! Ja då hojtar du också till så kan vi snacka mer=)

Jusst nu har jag ingen hemsida eller något, har slängt upp några låtar på HÄR & HÄR som du kan lyssna på.

Linje 12, Robie!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.