I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hip-hop trummis här!

Vår Hiphop - Samarbeten

2008-12-10 21:23

Hip-hop trummis här!

Yo!

Tänkte bara tala om att jag finns! haha

Är det någon som är sugen på att ha live trummor på sina låtar istället för programerade trummor så finns jag tillgänglig!

Har lirat nu i cirka 14 år och är sugen på att utvecklas ännu mer och har ställt in mig på tt bli en av dom bättre hip-hop trummisarna i Sverige (Eller hur många finns det? ;D)

Jag har även ett pågående samarbete med Spunky Drums (www.spunkydrums.com)

Så är det någon som vill ha lite mer info eller nåt så är de bara att höra av sig!

Msn eller Mail: [email protected]

Piz

2008-12-10 21:29
Vart bor du då?
Har du nåt man kan få lyssna på?
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!

2008-12-10 21:41
Jag håller till i sthlm!

Har material men dock ingen hip-hop.

Adda msn om du vill veta mer dude! =)

Producent

2008-12-10 23:47
Jonas, passa mig ett pm med allt du vill få sagt och så kollar vi på det dära. Diggar dina idéer som fan! Sedan byter vi lite ord med varandra och kollar vad vi kommer överens om. Peace.//A2K
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2008-12-11 08:26
Fått mitt PM A2K?
Producent

2008-12-12 15:56
Yessur, har fått det... hann inte svara första gången. Du vet, man jobbar o knegar hårt numera för sina pengar, hahaha. Peace.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2008-12-30 02:05
Upp!

2009-01-08 21:29
Bra initiativ! Har dock redan en trummis.

Någon aning om vem Charlie Neumann är?
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz
"Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo

2009-02-12 15:39
Rille: Nej tyvärr jag vet inte vem det är!

Jag vill passa på att uppa tråden också med att säga att jag har tillgång till studio 24/7 nu så vill ni trummor inspelade så hojta till så fixar jag biffen! =)

Jonas