I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Grattis Sampels Sökes

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2011-03-11 16:03

Grattis Sampels Sökes

Jag letar efter hemsidor där man kan ladda ner sampels grattis, har letat som ett svin men det är svårt att hitta allt kostar. Några ideér ?

Producent

2011-03-11 16:23

Hittade några

2011-03-11 16:39
No cash, no stash om man säger så. Du får ju vad du betalar för. Om du vill ha skitdåliga samples så kan ju vilken sida som helst (som har med flash att göra) ge dig de ljuden fast i sunkig kvalité.

Freesound.org är en sida jag använder mig av, men den är väldigt ojämn vad gäller kvalitén.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2011-03-12 10:37
de var schyst ska in och kolla om det är något att ha

2011-03-12 23:03
Eller så ladda man ner via piratebay helt enkelt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-13 03:01
Skriv pm om du vill ha gangsta saker som inte ens gå finna på tpb
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-20 23:13
Donut, Första videon alltså. hahah
www.Myspace.com/Danilbeats
Producent

2011-05-13 10:00
äh bara tanka ner lite soul klassiker och sampla sönder dem så har du allt du behöver.
https://soundcloud.com/macdusty - SP1200/S950
Producent

2011-05-13 21:15
Skulle rekomendera att sampla mer obskyra saker än klassiker.
Men att ha ett eget trum och percussion bibliotek är att föredra, men det tar flera års tid att samla på sig det.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent

2011-05-14 00:24
är det okej nu för admin att tipsa om illegala sidor att ladda ner saker ifrån? hmm

2011-05-14 03:45
e de okey för konstig att vara kvar på forumet efter de troll han e!?

2011-05-14 03:46
ternettroll, eller bara troll, (anspelning på engelskans trolling, både i betydelsen dragroddfiske och de troll i nordisk folklore som utför hyss) är Internetslang för användare som medvetet skriver ett stort antal provokativa, märkliga, ickerelevanta eller oseriösa diskussionsinlägg på Internetforum (ursprungligen på Usenet). Övriga användare uppfattar ofta att trollen har huvudsyfte att reta upp dem, och att trollen mestadels är ointresserade av fakta eller att föra en egentlig dialog. Trollen ses ofta delta i ett otal diskussioner samtidigt och föder ilska, vanmakt och skadar sinnesstämningen hos övriga användare som hugger på de krokar de lägger ut. Om trollen inte

2011-05-14 03:54
Konstigt

Varför tjatar du om länkarna då om du inte gillar dom? Du gillar inte mig för jag vägra ge dig dom och därför bråkar du haha!

2011-05-14 12:21
Jag har börjat sampla äldre filmer och annat skojigt. Att sampla från filmer:

1. Skaffa youtube downloader,
2. Klicka på convert knappen,
3. Ladda in den videon du vill konvertera ifrån.
4. Spela filmen antingen i YTD eller i någon annan video spelare t.ex. VLC.
5. Leta upp det ljud du vill sampla,
6. Ställ in tiden i YTD convertern så den är +/3 3 sekunder runt ljudet.
7. Exportera ljudet och kapa ut det så du får det du är ute efter.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)