I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem av installation Cubase Sx3

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2010-10-17 20:45

Problem av installation Cubase Sx3

nyformaterad dator skulle fixa cubase igen Tankat 10 olika versioner utav cubase sx3 men varje gång jag ska starta det står de "application "cubase SX 3.x" has caused the following error:

No protection device connected
options:
-For troubleshooting information click <Help>
-connect a valid protection device and click <Retry>
-Click <cansel> to abort...

whats up hur ska jag gå till väga för att fixa det här ?

vet inte om jag lagt tråden riktigt men ah! i behov av hjälp så fort som möjligt!! /Robinholta

Robinholta af Pankbanken!!

2010-10-18 22:49
ladda hem en riktig version eller köp skiten. Du behöver en usb-nyckel för att programmet ska fungera, men i de riktiga releaserna finns det med som ett program. ladda hem en H20 release.

2010-10-19 22:59
Har redan fixat! grejen är den att jag har köpt version som ständigt fuckat för mig så fick tanka en version! tack endå!

2010-10-21 00:45
Men vadå, om du har köpt så är det ju bara att plugga in usb-nyckeln du fick med...?

2010-10-23 18:18
haha, de va ju de problemet vi snackade om när jag skulle ladda ner skiten :P

2010-10-25 17:25
ja men nyckeln fuckar ju för mig.. har 2 köpta båda cubase LE och cubase sx 4 men får inte nyckeln till att funka igen! skumt iallfall! men har löst cubase nu

2010-10-25 19:29
jag har Cubase LE 4 och du får krångla med syncrosoft programet. För innan du formaterar så ska du "ta bort" din lincens. Annars får du krånga runt på Steinbergs hemsida. För att få tillbaka den...

2010-11-10 08:57
Jag har cubase sx3, skriv i min pm så länkar jag när jag kommer hem.. Funkar precis som den ska
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-18 12:20
Jag lyckades lösa problemet till slut men tack endå! :)