I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

HJÄLP FORT.. Angående Bröllop

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2010-04-18 23:34

HJÄLP FORT.. Angående Bröllop

Hejsan.

Det är såhär att jag behöver riktigt stor hjälp men en låt, hur får man bort sången på låten? Så man bara har melodin kvar? Kan någon hjälpa mig med detta då jag måste ha den till ett bröllop på lördag..

Behöver verkligen hjälp fort..

Låten heter: Shirley Clamp - Som en saga

Adda mig på msn: [email protected] eller skriv till mig här..

Behöver verkligen all hjälp jag kan få.

Love / Målle

(Inlägget ändrat av bylund_90 2010-04-19 17:30:36)

I do tha Pimpstyle in my Bunnyway

2010-04-19 13:53
man kan inte få bort sången. däremot kan man eventuellt hitta partier utan sång på som man kan sampla (dvs klippa ihop) för att få till en någorlunda bra instrumental version.

annars så kan du kolla om de finns nå typ karaoke spår med den eller nått sånt.

i värsta fall fixa noter å spela själv :)

//Yde - hoppas de löser sig!

(Inlägget ändrat av bylund_90 2010-04-19 17:30:11)
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-04-20 09:53
jag kan återskapa den här låten utan sång, dock måste jag få veta mer om vad du har tänkt dig, så adda min msn

vstman

live

se
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2010-04-20 10:02
jo det är klart det går med vissa naktdelar, att kvalitet förminskas med 50% men ja kan fixa det åt dig
My doctor think my eyes are bleeding

2010-04-20 21:48
Adda mig på msn så fårt du kan,

Msn: [email protected]

börjar få panik då alla andra har panik och hon som ska sjunga får väl snart ett utbrott
I do tha Pimpstyle in my Bunnyway