I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sammanställer Ett Whoa Beats Instrumental Mixtape: Accepterar Bidrag

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2010-05-11 22:09
tyckte det lät som en feet idé med ett instrumental tape men när jag gick in på din myspace och såg att du hade kartellen på topp friends så skratta jag för mig själv och tänkte hehe oserigöst om man diggar kartellen som är en whanna be gangster grejj tycker jag i musik syfte att man är ute surfar på en annan planet!!

hade varit fett om nån med lite mer känsla för musik skrapade ihop nått instrumental tape istället
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-12 08:57
EasternBunny, Big up, Nsp gå och lägg daj!

2010-05-12 15:05
JiddischX: "känns som om jag är lite mer seriös än de flesta här"

Det känns som att du är lite mer pretantiös än de flesta här.
Grymt disney-sound din låt hade.

2010-05-12 16:06
håller med ISM det där med Jiddisch som snackar om att han är bättre än dom som sitter på wavelab hahha det beatet håller ju inte ens i genen Hip hop

det är nån 14tis idol sound som låter som det är en grymt mycket lägre standard en wavelab pinsamt kommentar han hade iaf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-12 16:08
Jiddisch

Som jag ser det hela så tror ingen här inne att den är Timbaland, och ingen ser sig som bättre än någon annan (förutom pojkarna som bråkade). Du däremot verkar se dig som en riktig stjärna.