Redaktionen
2009-08-15 15:05
Moderator
2009-08-15 21:37
lugn men ändå jädrigt gungig , fan ja diggade den ! peace
Man får väl skicka in fler än en remix ? står inga regler om det men ändå så verkar det som om dom dissat min andra remix av någon anledning, inte fått någon respons tillbaka, varken på whoa lr mail och två dagar sen jag skickade in min andra remix, men första fick jag respons på direkt..Skumt..
Redaktionen
2009-08-16 09:44
iCeTaIl P22 tack! :)Donkin .. är ju ett tag kvar.. langa iväg ett mail och fråga.. jag fick inget svar förra gången.. då mailade jag och fick svar om att dom hade fått den.. dom har nog bara missat att svara..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
Moderator
2009-08-16 13:02
då har dem missat mig med :( inte hela världen får väll hooka beats till 50cent istället och se om jag får svar :(:(
370HSSV P21 = lätt bäst donk1n P17 = också bra men diggar 370HSSV's bättre
Internet Gangsta
Rolle, så jävla fettttt!
fosho
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad jag ser fram emot att lyssna in mig på lite remixes!
Donk1n.. är ju ett tag kvar.. langa iväg ett mail och fråga.. jag fick inget svar förra gången.. då mailade jag och fick svar om att dom hade fått den.. dom har nog bara missat att svara.. Ok, langade iväg ett pm här på Whoa och ett mail innan jag skrev inlägget åvan. Så antagligen så bör man få svar imorgon på en vardag. Antar att dom inte sitter å håller igång på helger. Får se om dom hör av sig imorgon lr i veckan, annars e det fucked up.
haha icetail, MITT HEM BLIR DITT HEM EN VACKER DAG !
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
min högra hörlur är fakkad, behöver nya. skall snickra ihop nåt cräjzä
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Producent
2009-08-17 23:21
Mitt bidrag
ha de fint
ciao
beatguru
Rolle Ditt bidrag var FETT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur många bidrag är inskickade nu?
Rolle's är överlägset fetast hittills!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
SFS`s lätt bäst!
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Hedde: riktigt fett, jag gillade clubkännslan. tänkte lite på ibland att det inte riktigt kändes som att musiken och rappen kommunicerade med varandra, och i slutet så blev det lite enformigt, man hörde att du gav musiken större plats än rappen och det drog ner resultatet lite... Men grymt bra jobat, jag fick ett fett leende när låten kom igång... //rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
Producent
2009-08-19 15:54
felmix på förra
här har ni teh real
ha de bra boys
beatguru
Redaktionen
2009-08-19 17:36
370HSSV P22 hehe nej jag vet, det passar inte alls egentligen
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
bamz0r tar hem detta, fan va skönt älskar jobbet med trummorna. Sväng!
bamz0r P18 - fet remix..
~ Digital Dirt Ent. ~ www.twitter.com/digitaldirtent
My Best Friend Is My Grind
När är sista dagen för att skicka in ett bidrag???
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
bamz0r P18 Den var bra men rappen ligger lite snett.
Redaktionen
2009-08-21 13:03
Producent
2009-08-21 18:17
HusetsEgna P27 ja om man jämför med originalet ja, men denna låter bra iaf
beatguru
Producent
2009-08-21 18:21
jag tycker detta låter bättre imo
beatguru
bamzor´s bidrag tycker jag är fetast tbh...låter så nutids...
bamz0r's är bra. bara det att jag stör mig på att rappen ligger i baktakt.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Tack till alla som skickar in bidrag och bidrar till att tävlingar som denna blir ballin!
Producent
2009-08-21 21:36
Wizdom du stör dig på de för att du har lyssnat på originalet mycket, och jag e medveten om att accan ligger så. men de låter bättre
beatguru
fyfan vad pepp jag är. full på en folköl, nu kör vi
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Redaktionen
2009-08-22 00:01
Producent
2009-08-22 00:17
aa, menar bara att om ni skulle hört min före den så skulle ni tyckt samma
beatguru
Bamz0r: tror inte det. Inte alls faktiskt. Det finns en anledning att de la vokalerna som de gjorde, det låter helt enkelt bäst så. Din grej funkar ok men inte bättre. Tror snarare att du försöker skyla över ditt lilla misstag med en von ober- attityd. Men vad vet jag...?
Producent
2009-08-22 02:12
jag la den offbeat för jag tyckte de lät bättre, de va inget jävla misstag skriv i gb om du vill nåt tja
beatguru
bamz0r P18 - Som sagt så är det en bra produktion men... När accapellan ligger en halv takt tidig så blir låten de facto otakt. Rappen ligger inte tight mot beatet. Förvisso finns det, konstigt nog, människor där ute som gillar rappare som inte har en ordentlig taktkänsla, men man får väl ändå lov att säga att något som ligger i takt är att föredra. Personligen tror jag inte heller att rappare gillar att producenter lägger deras framförande i en annan takt än vad som var menat.
Producent
2009-08-22 19:33
de låter bra, om ni har nån kritik på min remix skriv i min gb ist
beatguru
Har du inte skickat in din remix än så börjar det bli dags! Kör hårt sista dagarna och se till att mörda! Hörlurarna är dina om du gör något som är mord.
Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
Är man med i tävlingen om man skickar in sitt bidrag sent imorgonkväll?
"Fuck Robin and Batman, I'm robin' with a bat, man"
Antagligen eftersom röstningen ska börja 4e.
Redaktionen
2009-08-28 07:21
Sista dagen som sagt. Bara några timmar kvar tills vi shut this shit down och börjar lyssna igenom allt inskickat material. Se till att få med din remix och skicka in NU! - Det ska bli skitkul att se vem som går vinnande ur den här striden.
Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
Redaktionen
2009-08-28 17:19
Det e nog lugnt, tog 4 dagar innan jag fick svar förut.