Så det var alltså inget regelbrott, det är bra att vi har konstaterat det. En legitim tråd för att höra vad andra duktiga producenter tycker om ljudet. Jag tycker att Phunk2 som proddat det gjort ett oerhört bra jobb. Det märks vilka som har självförtroende och vilka som verkar tycka det sticker i ögonen. Har Ni inget att säga om ljudet eller vill ni vara moderatorer? Jag är säker på att Ni kan bli det, fråga så har ni säkert massor med kul att göra. Men tack för din input om att topic var dålig, nästa gång ska jag fråga vilka monitorer som är bäst. Eller varför mitt ljudkort brusar istället för att ha en riktig diskussion om en produktion som är klart bättre än det som brukar läggas upp. Jag klargör det hela: Hej! Jag undrar om Ni tycker; * Ljudet är lika mycket som jag tycker. * Att de fått till kicksen bättre än normalt. * Någon äntligen skapat bra med utrymme åt vokalerna. * låtarna var väl avvägda, med en väl sammansatt produktion. * Trummorna lät mänskliga, sväng och driv både lite åt sidorna men även i velocity. ----------- Men nu är ju Ni båda regelbrytare det är ju helt OT att bry sig om min topic, det som är viktigt är ju låtarna och produktionen. Kan Ni inte koncentrera Er på det? Jag är alltså inte kompis med Phunk2, men jag tycker han förtjänar bra med respekt för sina produktioner som är på en helt annan nivå än det mesta jag hör. Vi känner varandra men inte tillräckligt väl för att jag ska skriva en tråd om något jag inte genuint tycker är bra.
Glenn?