I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-06-15 17:15

Reason Refills

Undrar ifall någon känner till några schyssta Reason Refills? Dom som jag har hemma och gillar är Motif, Miroslav och SR. Men börjar tröttna lite på dessa och vill ha nya ljud. Alla tips är välkommna. Känner någon till ett bra gitarr refill eller nått refill med bra gitarr ljud i, så får ni väldigt gärna tipsa om det ochså...

"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass
spill blood on the walls and play tennis with your balls
If the phone rings, don't answear the call
Im a slit your throat, fuck you like a ghost
cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2009-06-15 18:52
Sök i forumet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-17 00:40
I already did, hittade inget. Nån annan som kan hjälpa mig...?
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2009-06-17 01:02
Mors kompis!

Det finns ju så otroligt mycket, vad är du ute efter för något? Kör du mycket combinator (thanks auro bruuuush)?

Jag har köpt på mig en hel del, men det finns för mycket för att bara tipsa snabbt om något. Om du är mer specifik är det säkert många som kan tipsa om det du är ute efter.
Glenn?

2009-06-17 01:22
Om du har köpt reason så kan du tanka några gratis från deras hemsida annars är 1001 malström och 1001 substraktor väldigt attraktivt och desutom gratis ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-17 03:40
Tänkte att refillsen jag hade gav en hint av vad för ljud jag gillade. Men jag är öppen för alla tips, det e därför jag frågar er. Ni får tipsa vilka refills ni gillar. Har inga typ av specifika ljud förutom gitarren som jag söker, bara att dom låter lite mer "äkta" om man jämför med Reasons standard ljud, u dig? Miroslav Refilen som jag har är ett bra exempel på vad jag menar med äkta, violerna, stringsen och pianot bland annat låter bra och äkta. So just do it, go ahead och tipsa bara vad ni diggar....

Peace
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2009-06-20 14:08
Ok så inga tips alls? Men ni e jävligt snabba med att ge gryga irrelevanta svar...thats whoa

Spöket i Scary Movie

2009-06-22 14:10
Ok så inga tips alls? Men ni e jävligt snabba med att ge gryga irrelevanta svar...thats whoa

haha true

jag gillar Combfusion Soundset Vol. 1 (har för mig att den var gratis) som har sjukt grymma synthljud för trance/house etc etc. Låter inte alls som reason, utan bara sjukt jävla bra

gillar även Vengeance THOR Soundset, också sjukt grym

Korg Trinity Pro, assnygga ljud därri vettu ;)

sen gillar jag även som du SR, Miroslav etc

Reson Pianos har riktigt bra pianon med :P
www.myspace.com/oscardvine
Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/
http://soundcloud.com/oscar-dvine

2009-06-28 14:12
Aight thx Soul

Spöket i Scary Movie

2009-06-30 20:44
Voices of the apocalypse. Fabulösa kvinliga körer.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2010-01-17 18:58
någon som kan tipsa om bra trumljud?
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//