datorn borde inte va nåt problem. jag vet inte hur avgörande det keffa ljudkortet blir eftersom midisignalen ska gå igenom den där boxen och inte ljudkortet. det jag tänker på är ifall ditt ljudkort inte kommer att palla reagera lika snabbt som midiporten och det e ju trots allt genom ljudkortet som ljudet ska spelas upp. Någon kanske kan komma in här och leverera riktiga facts till dej. det jag skulle göra i ditt läge är väl att skaffa ett ordentligare ljudkort med midiingång., e du seriös me din musik så kommer du att köpa ett förr eller senare. Jag körde jävligt länge på ett ljudkort som heter juli@, det funkar utmärkt till att både styra midienheter och att spela in räps. har själv haft en eps så på just den här fronten är jag säker på min sak. det här ljudkortet kan du lätt få för under tusenlappen begagnat, tror det ligger runt en tusing om du ska köpa det nytt för den delen oxå. lycka till med allt. peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.