I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny hemsida där de bästa freebeats samlas

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2009-01-26 12:40

Ny hemsida där de bästa freebeats samlas

Hej, först och främts vill jag ursäkta mig till moderatorerna som säkerligen vill låsa tråden, hoppas dock att den får leva vidare så att mitt arbete blir lite enklare.

Jag har precis köpt domänen www.freebeats.se (442,50 SEK!) och ska där länka alla de främsta freebeats som släpps här på Whoa (även vissa andra om jag kommer över det). Det kommer endast innehålla freebeats, men senare vara möjligt för producenter att använda som en gratis reklamplats för säljbeats, men det kommer jag till senare när det är mer etablerat.

Det jag nu är ute efter är att så många som möjligt lägger upp sina favorit-freebeats. Gå bara in på speedyshare.com och lägg upp som vanligt alternativt länka till redan befintlig download-sida, så ska jag senare avgöra om den platsar på hemsidan. Vi kan alla dra stor nytta av det här, så jag hoppas på rikligt med svar!

Tänk på att ENDAST ladda upp freebeats och det vore bra om producent- och låtnamn finns med. Alla som lägger upp ett freebeat som kommer upp på sidan kommer att få vara med på en "tack-sida" med erat Whoa-namn. Nåt iallafall.

Sidan är inte uppe ännu men ska vara uppe innan veckan är slut (30 jan).

Tack för svar! Trevligt som fan!

/framtida ägare av freebeats.se

(Inlägget ändrat av J-A pga fel forum 2009-01-26 19:33:13)

www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!