I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver detta beat.

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2008-10-31 19:30

Behöver detta beat.

Temat till Trasdockorna är vad jag behöver, fast utan sång. Jag har låten MED sång, så om du är duktig på att mixa och kan ta bort sången, skicka mig ett PM. Tack på förhand :D

Dricker så jag knappt kan se, och stapplar ner/För trappan och lovar mig själv att aldrig packa mer/Dagen efter börjar man att halsa rent/Man lever bara en gång, tacka Fan för det.
~Ismen~

2008-10-31 23:38
man kan inte "mixa" bort sången från en låt hur som helst..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-01 00:22
Nej det är sant som DJDoggy säger, däremot kan man lokalisera vart i EQn där sången är som starkast och ta bort det men då tar du ju bort själva musiken också.
Att få bort all sång och ha kvar all musik är omöjligt.

2008-11-01 00:26
Det går faktist, fast inte bra resultat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-01 00:35
men då tar du ju bort själva musiken också.

menade att då tar man ju bort en del av musiken!

2008-11-02 19:01
ska man försöka sig på att Eqa bort sången så kommer alla andra ljud i låten som ligger på samma frekvenser att försvinna, så det går knappt att styra med bra resultat
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2008-11-07 16:55
Men går det att sänka sången så den hörs mindre då? Eller om någon råkar ha en karaokeversion så kan dom ju ladda upp den. Jag vet ingenting om mixning, så det enda jag kan säga är att jag behöver den låten.
Dricker så jag knappt kan se, och stapplar ner/För trappan och lovar mig själv att aldrig packa mer/Dagen efter börjar man att halsa rent/Man lever bara en gång, tacka Fan för det.
~Ismen~

2008-11-07 17:21
Om du mot förmodan sitter på och trycker på acapellan så går det att lösa med hyffsat resultat, men den chansen är nog inte så stor?